18 Ağustos 2009 Salı

BuCan Balıkta :)

Uzun bir aradan sonra bu haftasonu kendim için bişeyler yaptım. Çok eğlenceli bir gün geçirdim. Kaptık oltaları doğru kumyaka'ya balığa.

Kumyaka Bursa'da benim çok sevdiğim yerlerden biri. Huzur istersen kumyaka ya...

Olta hazırlama faslını tamamladıktan sonra başladım beklemeye, hadi bakalım rasgele...
Bu arada resimlerde görünmüyor ama balık tutmaya gelen başka insanlarda var herkes nasibini bekliyor.
Balık işi sabır işi. Bekleme faslını çay ve muhabbetle geçirip eğleniyoruz. Ne o yoksa oltamda bişeylermi var. Yüzümdeki ifadeden neler olduğunu anlamışsınızdır :))

Yuppiiiii işte benim kısmetim. Resimde görünüyormu bilmem ama ilk balığımı yakaladım. Civardaki amatörler de hala beklemede :)

Unutmadan ablama da koca bir teşekkür bu anı belgelediği için. Eli boş dönenler, bu anı unutanlar olursa hatırlatmak adına ;)
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE