4 Ağustos 2009 Salı

Fırfırlı yastık

Dikiş maceramın ilk ürünlerini görücüye çıkarıyorum. Uzun zamandır turuncu koltuklarıma uygun yastık arıyordum. Öncekiler yeşildi ve ben çok sıkılmıştım. Tabiki dikiş makinamı alınca yastık aramak yerine kendim yapmaya karar verdim.

Krem keten kumaş üzerine organze kurdeleleri büzerek 2cm arayla diktim. Anlatırken ne kadar çabuk anlatılıyor. Ama bide bana sorun. Gerçi önceden dikiş tecrübesi olanlar için eminim çok basit olacaktır.

Ben düzgün dikebilmek için önce kurdeleyi dikeceğim yerleri kumaşa cetvelle çizdim.Kurdeleyi dikeceğim yerin 2 katı uzunluğunda keserek, makinanın en uzun dikiş ayarıyla diktim ve alttaki ipi çekerek büzdüm. Bana en zor gelen kısmı fermuarı dikme kısmıydı. Ama ben herşeye rağmen 4 tane yastık yapmayı becerdim :))

Tabii ben acemi olduğum için bir şey dikkatimden kaçtı. Kurdeleleri önceden yıkamadım. O yüzden yıkarken yastığa boya çıkarmı çıkmazmı bilmiyorum. Artık o da benim şansım. Yapmak isteyen olursa diye uyarmak istedim.

3 yorum:

  1. kumanda paneline gir,yerleşim,gadget ekle yi tıkla.bağlantı listesini seç.arkadaşlarını link olarak ekleyeceksin.benim bloğumu incele bak,ben öyle yaptım

    YanıtlaSil
  2. kurdelalar pek boya vermez bildiğim kadarıyla umarım böyle bir şansızlıkla karşılaşmazsın. çok güzel olmuş. iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Aaah ah.Damdan düşen halden bilirmiş.Ben de tersime döndüm yastığımı dikinceye kadar.Ama seninkini şimdi gördüm.Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE