31 Ağustos 2009 Pazartesi

Kapı Süsü

Verimsiz bir pazar gününden sonra işe başlamak benim için hiç hoş olmuyor.(eminim herkes için aynıdır) Bütün pazar günüm temizlik ve bilimum ev işiyle geçince günümü boşa geçirmiş gibi hissediyorum. Bu gün bloğuma ne ekleyeyim derken hazırda fotoğrafları olduğu için kapı süsümü ekleyeyim dedim
Evime ilk taşındığımda bu doğalgaz boruları beni çok rahatsız etmişti. Acilen dikkati borulardan başka yöne çekmeye karar verdim.
Elimdeki boncuklar ve organze kurdeleler bana bu konuda çok yardımcı oldu :) Boncukları kurdeleye dizip dizip bağladım borulara.

Artık kapıdan geçerken rahatsızlık duymuyorum. Aksine ışıl ışıl boncuklar enerjimi yükseltiyor. (Bir an önce orda sallanan lambayada bişey uydurmam lazım. O lamba kullanılmıyor ama görüntü çok kötüymüş şimdi dikkatimi çekti )


Neşeli bir hafta dileğiyle...

7 yorum:

  1. nasıl şık nasıl güzel olmuş fikrine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel durmuşlar.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir fikir.sen bu eve yeni mi taşındın yoksa?ya da evlenip başka evdemi yaşamaya başladın?bak meraklandım şimdi:)))eline sağlık,bu arada...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.boncukların renkleri de çok hoş.güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir ayrıntı.gayet şık duruyor.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim aklına sağlık çok da güzel halletmişsin rengarenkk.. ;)

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE