13 Ağustos 2009 Perşembe

mp3 Çalarıma Kılıf

Bayılıyorum ıvıdık zıvıdık şeylerle uğraşmaya. Geçenlerde kendime mp3 çalar aldım ama koruyucu kılıfı yok. E çantama atıcam çantamda da yok yok. Baktım o şekilde çok çabuk yıpranacak kılıf alacağıma kendim yapmaya karar verdim.
Artık kumaşlarımın içinden gönlüme göre bir kumaş seçtim. Bu arada bu kumaşlarda bana annemden kalma, sanırım onun elbisesi vardı bu kumaştan.
Kumaşı mp3 çalarıma göre ayarladım, fazlalıkları kestim. Önce makinada dikmeye karar vermiştim ama kat yerlerinin kalın olacağını düşündüğümden tığ ile yapmaya karar verdim.

Kumaşın etrafını tığ ile dolanarak iki cep oluşturdum. Veee kısa bir sürede mp3 çalarımı giydirdim :)İki cep oluşturdum ki kulaklıklarımıda koyabileyim.
Böylelikle mp3 çalarım çantamın içinde gayet güvende :) Ben de uğraşırken kafamı dağıtmış oldum. Eee daha ne olsun. Sevgiyle... :)

1 yorum:

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE