16 Eylül 2009 Çarşamba

Takı Askısı

Bu takı askımı Y ablam hediye etmişti. Aslında kendisi çok şık ve zarif bir bayan ama takılardan görünmemiş. Bu askı bana yetmeyince bir tanede kendim yaptım.
Bir parça tahtaya düzgün aralıklarla cam çivileri çaktım. Elimde sahilden topladığım bi dünya deniz kabuğu vardı. Onları simli ojelerle boyayıp çivilerin arasına yapıştırdım. Kalan boşluklarıda kum boncukları ile doldurdum. Zaten takılarıda asınca cıvıl cıvıl bişey oldu. Güzel olmuş dimi :) Kargaya yavrusu şahin görünürmüş ya :)))

9 yorum:

Rumeysa dedi ki...

çok güzel olmuşşşşşşş..:):) iyi fikir!;)

*ayliz* dedi ki...

estağfirullah gerçektende çok güzel olmuş ellerinze sağlık harikasınız valla

Elvan dedi ki...

Senin yaptığın daha cici olmuş:)

neduk dedi ki...

O kadar takıyı çıkart tak zor olacak ama zarif bayanı bir de çıplak görseydik.Cıvıldamış takılar.Elinize sağlık.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Ellerinize sağlık görüntü ışıl ışıl
güzelliklerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

Antigone dedi ki...

Canım bu takı askısı bir harika olmuş!! Ellerine sağlık ;D

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

ben beğendim...
banada kızkardeşim almıştı ama yeterli gelmedi malesef.bende yapmayı düşündüm şimdi fikir güzel geldi.

madammoda dedi ki...

Gercekten cok guzel olmus, emegine saglik..

cecilia dedi ki...

güpgüzelll olmuş eline sağlık, ben küpelerim için yapmıştım biliyosun ama sanırım kolyelerede böle bişi gerekecek, paylaşım için teşekkürler ;)

 

KAÇ KİŞİ ONLINE