1 Kasım 2009 Pazar

Mim -2


Sevgili pembe fiyonk beni mimlemiş. Teşekkürler canım.
Mimin konusu sevdiğiniz kokular...
Bütün güzel kokuları tabiki seviyorum ama pempe fiyonkun da yazdığı gibi deniz kokusu, toprak kokusu bir başka. Aslında ben doğaya ait bütün kokuları seviyorum çam kokusu, ıhlamur kokusu, hanımeli kokusu hatta tezek kokusu desem bana çok güleceksiniz ama gerçekten doğru. Bana doğada olduğumu hissettiren bütün kokuları seviyorum.
Hatta çok bunaldığım da söylediğim bir şey var " lütfen beni doğaya salın" :)
Benden bu kadar ben kimi mimlesem diye düşünüyorum Bigiciğim kurbanım sensin seni mimliyorum :)
Herkese sevgiler.

2 yorum:

  1. Mimden çok görsele bayıldım ya. Güzel pazarlar canım.

    YanıtlaSil
  2. evet yaaa ıhlamur kokusu tabii:) ne kadar hoş kokar.

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE