2 Aralık 2009 Çarşamba

Stephenie Meyer-Tutulma


Allahım ne çok sıkıldım okurken. Alacakaranlığı ve Yeni ayı yazın okumuştum, belkide çok ara vediğim için sıkıldım. Madem sıkıldın niye bırakmadın diyenleri duyar gibiyim ama ne yapayım Şafak Vakti güzelmiş.
Sen şimdi 1 ve 2 yi oku 4. kitaba geç.Olurmu hiç o yüzden oflaya puflaya okudum. Yazar da yazmışta yazmış nerdeyse 500 sayfa. Gerçi Stephenie Meyer'in hayal gücüne hayranım ama genede sıkıldım. Belki hatırlatma olur biraz keyfe gelirim diye Alacakaranlığı bir kez daha izledim ama ı ı yetmedi. Okurken Bella'ya gıcık olmaya başladım sen kırıp dizini oturma, bütün vampir alemini karıştır yetmiyomuş gibi git bide kurtlar alemini karıştır :)
Neyse kusur kalırdım okumasaydım okudum kurtuldum. Okuyacaklara bol sabırlar :)
Bu arada filmde Edward'ın evi nasıl ? müthiş dimi. Koca koca camlar ormana karşı. Ahh bayıldım eve. Çok dua etsem benimde öyle bir evim olurmu ki :))

Hepinizi kocaman öptüm. Sevgiler...

8 yorum:

  1. Hım okumadım ama ilgimi çekti yazdıkların

    YanıtlaSil
  2. Yeniay ı yeni biirdim..madem böyle diyorsun,bir üst seviye için biraz bekleyim.çünkü şuan daralacak durumda değilim.:))sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sihirli oklava belki sen sıkılmazsın. okuduktan sonraki yorumlarını duymak isterim.

    YanıtlaSil
  4. tatli$kom hevesim kirildi $imdi..:)bende elimdeki kitabi bitirdikten sonra okumayi dü$ünüyordum.
    Ama madem $afak Vakti güzelmi$ ozaman mecbur okicaz artik...ama herhalde araya 1 kitap daha girer..$u seninde okudugun Bin Muhte$em Güne$i merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canikom kırılmasın hevesin. Sen başla dedim ya belki ben ara verdiğim için sarmadı. Bin muhteşem güneş güzel ama uçurtma avcısı daha güzel ikiside aynı yazarın. Uçurtma avcısı bende var gelince okursun :)

    YanıtlaSil
  6. okumadım ama ev cidden süperdi ama geceleri baya korkunc olabilir:)

    YanıtlaSil
  7. Tembellik etmeyip ben de okuyayım bari şu seriyi..O evde ben kesinlikle oturamam..Ortalıkta o kadar vampir ve kurt adam dolaşırken :)))

    YanıtlaSil
  8. Oku nilgüncüğüm bakalım sen nasıl bulacaksın

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE