1 Ocak 2010 Cuma

Gölyazı Köyü-Apolyont


Eveeet sakin bir yılbaşı gecesinden sonra yılın ilk gününü gezerek geçirdim ki 2010'da bol bol gezeyim.


2010'un ilk durağı Gölyazı Köyü.
Gölyazı Bursa'da Ulubat gölü kıyısında şirin bir köy. Köyün antik adı Apolyont. Apolyont bir köprü ile karaya bağlanan küçük bir balıkçı köyü.


Hep diyorum ya Bursa gezilesi, görülesi bir şehir. Biraz kalabalıktan uzaklaşmak isterseniz kaçılacak bir sürü yer var. İşte Gölyazı da o yerlerden biri.

İnsan burda yaşamak istemez mi? Huzur var köyde. Zaten oldum olası özenmişimdir köy yaşantısına. Belki hiç köyde yaşamadığım için bana cazip geliyor olabilir. Zor şartlarına rağmen köyde yaşayanların daha mutlu olduğunu düşünüyorum. Toprakla içiçe, herşey doğal.
Şöyle bi köyde küçük bir arazim olsa. İçinde şirin verandalı bir evim, verandada sallanan sandalyem olsun :) Bahçemde sebzelerim, ayaklarımda sarı çizmelerim olsun. Başımda da hasır şapkam olsun lütfen :) güneşten kapkara olmak istemem. Çitlerim olsun ben onları kendi ellerimle boyayayım. Ağaçlarım olsun salıncak kurayım bitanesine :) Kocaman bi tane köpeğim olsun benimle birlikte verandada miskinlenen. Ahhh çok mu şey istiyorum alt tarafı bir çift sarı çizme :)

Tabii horozsuz tavuksuz köy mü olurmuş. Benim çiftliğimde de olsun lütfen her sabah taze yumurta yiyeyim. Yanlız olayı küçük bir araziden çiftliğe döndürmüşüm :) bilmem farkettiniz mi? :)
Ayrıca ne çok foto eklemişim. Seviyorum fotoğraf çekmeyi :) Neyse 2010'un ilk post u böyle olsun. Kalan 364 günümde aynen bu gün gibi güzel olsun inşallaaah.

Hepinizi öpüyorun. Sevgiyle kalın ...

10 yorum:

  1. çok güzel kareler..kesinlikle köy yaşantısının köy havasının üzerine var mı ne güzel huzur dolu..

    YanıtlaSil
  2. İNŞALLAH BİR GÜN BENDE GEZME FIRSATI BULURUM ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN 4.RESİM HELE HARİKA...

    YanıtlaSil
  3. Gölyazi Köyü ne güzel bir yermi$ öyle.:) Sana katiliyorum canim, Bursanin gezilecek görülecek cok güzel yerleri var.

    Bir gün ciftligin olursa...lutfeeen beni ciftiligine kahya olarak al. :)))

    YanıtlaSil
  4. bucanniciğim inşallah öyle bir köyde verandalı evin ,sallanan sandelyen olur.Allah gönlüne göre versin aslında hepimizin artık öyle yerlere ihtiyacı var.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel kareler bunlar.. 2010 hep böyle güzel geçsin;)

    YanıtlaSil
  6. işşteeee tam da tarif ettiğin gibi bir yerde yaşıyorum :)
    ama lastik sarı çizmelerim yok:(
    eşimin var..onlar da bana büyük..
    çektiğin resimler de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  7. Gölyazı yı görmedim ama Bursa herzaman ayrı bir anlam yüklüdür...sen yaz...ben anılarımı tazeleyim...5 sene sonunda Bursa dan ayrılırken şunu demiştim kendi kendime...'gözlerime yeşilini doldurdum,gidiyorum,hoşçakal'

    YanıtlaSil
  8. bizim köyde sarı çizmeden tut ona bağlantılı olan pek çok ayrıntı mevcut ama ben şehirden başkasını sevemiyorum:))eşim tam bi robinson ama bende cumalık yok :)resimle çok ama çok güzel günübirlik gitmek kafi bana.ayhş son fotodaki şeker kız yoksa sen misiiinn:))

    YanıtlaSil
  9. Zeynepciğim sağol

    Karabidikim gerçekten görmeni isterim

    Teşekkürler canlarım. Bigiciğim çiftliğim olunca ağalığı paylaşırız olmamı :)

    Sibelciğim amin inşallah, Allah seninde gönlüne göre versin.

    Biyasıma daha girdim canım gerçeği fotolardan da güzel :)

    Noyumberry bak şimdi kıskandırdın beni :)

    Sevgili sihirli ne güzel yazmışsın
    "gözlerime yeşilini doldurdum,gidiyorum"

    Leyyacığım işte insan elinde olmayana özeniyo :) Köyümüz yok ama köy de fotolarımız var :)

    Öptüm hepinizi

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflar çok güzel.
    biraz orada biraz burada yaşamak en iyisi sanırım.özellikle de benim gıbı,aynı yerde uzun süre kalamayanlar için..ben anneme gidip bir sorayım 9 ay ne yapmışım,daracık yerde:)))

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE