8 Ocak 2010 Cuma

Hayat Bazen...














Mutlu Haftasonları...

15 yorum:

sibel dedi ki...

ÇOK DOĞRU ÇOK GÜZELMİŞ SEVGİLER

şehnaz dedi ki...

ÇOK GÜZEL ÖZETLENMİŞ...

noyumberry dedi ki...

Canım benim,çok doğru sözler
bunlar.Eline sağlık,bize özetlediğin için (:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok güzel, size de mutlu haftasonları

mamila dedi ki...

Bucancım harika özetlenmiş,oldukcada etkileyici...mutlu hafta sonları diliyorum memeleketime selamlar.

sünter dedi ki...

"Aslinda kendini nasil gördügündür"

Cok dogru.Insan da kendisini O günkü ruh hali nasilsa aynen öyle görüyor iste. Bazen kedi bazen aslan.
Bazen sen kücülüyorsun bazen de dünya kücücük kaliyor senin yaninda. Bazen daglari devirirken bazende fare oluyorsun.
Belki de aynen böyle olmak zorundadir. Kimbilir?
sevgiler

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠· dedi ki...

Bende hediyen var bucannicim:))

cingifilli dedi ki...

blogumda ödülün var canım

BirSen dedi ki...

Bir insanin hayatinda olabilecek durumlar anca bu kadar güzel özetlene bilinir.

Smyrnote Design dedi ki...

Sana ödül gönderdim mucx (;

http://smyrnotedesign.blogspot.com/2010/01/gun-isg-odulum.html

karabidikim dedi ki...

okurken daldım gittim süpermiş gerçekten canım.İyi pazarlar arkadaşım...

Kurdele Nakışı dedi ki...

çok hoştu teşekkürler :)

hazalca dedi ki...

hayat denen şey çok karmaşıkmış.bazen göklere çıkarıyor,bazen yerlere savuruyor insanı.zaten hayat nedir bana göre yazayım.yaş kırk olana kadar bir sürü hata yapmakla,kırktan sonrada bu hataları onarmakla geçiyor hayat.kırktan sonra başlıyor pişmanlıklar.şimdiye kadar kaçırdığın herşey dert oluyor içine.şimdi yapmak istiyorsun ama tren kaçmış işte.neyse bucanım,bi şekilde yaşayıp gidiyoruz.mutlu hafta sonları diliyorum

noyumberry dedi ki...

Sevgili Bucanni bende gün ışığı ödülün var alabilirsin:)
sevgiler..

Antigone dedi ki...

sayende kocaman bir gülümseme var yüzümde şu an. çok teşekkür ederim ;D

 

KAÇ KİŞİ ONLINE