6 Ocak 2010 Çarşamba

Mimmm

Dostluk Bildirimi

Sevgili Yeşim beni dostu olarak mimlemiş. Yeşimciğim çok teşekkür ederim. Beni dostun olarak görüyorsan ne mutlu bana :)
Bu bildirimin bir takım kurallarıda varmış:
Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç. Onların bloglarını ziyaret et ve bilgi ver.

Canım sanırım ben bu kuralları ihlal edeceğim elimde olmadan.
Blog aleminde öyle çok arkadaş edindim ki , içlerinden sadece 10 kişiyi dostum diye seçersem diğer arkadaşlarıma çok ayıp olur.
O yüzden ben sadece dostluk üzerine çok beğendiğim bir şiiri paylaşmak istiyorum.

Dostları Olmalı İnsanın
Aynen gemilerin limanlari gibi
Zaman zaman uğradığın
Yükünü boşalttığın
Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda

Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
Geri döneceğin günü bekleme umuduyla
Bazen rüzgara o açmalı yelkenini
Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla
Halatlarını çözmeli
Seni çok ama çok özlemeli

Dostları olmalı insanın,
Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen
Düşünmediklerini düşündüren
Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen
Gerektiginde senin için ateşi yutabilen
Yolunu ısıtan ustan olmalı,
Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
Üzerindeki tek gömleğini.

Oğuzkan Bölükbaşı

Tüm dostlarıma sevgiyle....

1 yorum:

  1. Canım şiir harika. Çok sevdim. Ben de seninle aynı fikirdeyim dostlar arasında ayırım olmaz. Beni kırmayıp paylaştığın için teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE