7 Mart 2010 Pazar

Bozuk Para Cüzdanlarım



Çocukluğumdan beri çok severim bozuk para cüzdanlarını. Ufaklıkları büyük cüzdanıma koymayı sevmediğimden çantam da mutlaka küçük cüzdanım bulunsun isterim.
İşte bu yüzdendir ki severim bozuk para cüzdanı yapmayı.


Şimdi gene takipciler dicek ki, bu hatun hem vaktim yok diyo hem de bir sürü şey yapıyo :)
Yoook yooook daha önceden yapmıştım bunları.


Bunu ablam kaptı.


Bunlar ise çoktan hediye oldular.


En üstteki pembişle en alttaki lila ise Pasaj da .
Bu arada siyah puantiyeli çanta içi düzenleyici bekleyen sevgili arkadaşlarım, pasaja yenilerini ekledim haberiniz ola.
Hepinizi öpüyor, mutlu pazarlar diliyorum.
Sevgiler...





16 yorum:

  1. INANMIYORUM SANA HAIRKASIN SEN BIDENESIN SÜPER ÖTESI ´CICILER YARATIYORSUN ULENGGGG
    ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  2. Cok güzeller. Bende bir tasimayi becerebilsem..

    YanıtlaSil
  3. Bucannim süpersin bayılıyorum yaratıcılığına.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ilk resimdeki çok sevimlii:)

    YanıtlaSil
  5. ya bayılıyorum böyle minik minik boy boy çeşit çeşit renk renk çantalara cüzdanlara evde dolu ama yinede almak istiyorum bucannicim yine çok güzel şeyler yapmışsın o baştakini hazır sanmıştım valla :)

    YanıtlaSil
  6. cok güzellermis, bende böyle ufak tefek seylere bayiliyorum, ellerine saglik arkadasim..

    YanıtlaSil
  7. birde gerçek ismini bilsem..buccani demek bana biraz zor geliyor....örgü cüzdanına bayıldım..harika olmuş..sana birşey sorsam.bu cüzdanların demir uçlarını bulmakta zorlanıyormusun...mesela ben adanada bulamıyorum..mersinde buldum....bana cevap yazarsan çok sevinirim....ama bloğuma......

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı çantana bayıldım, çok şeker olmuş, kopyasını aldım, koydum arşive, inşallah yaparım bir gün. Dilerim para çantalarının içi hep dolu olsun....

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş..Ben de severim bozuk para cüzdanlarını..yazın örüp çok satmıştım..satışlarında bol şanslar..öptüümm (:

    YanıtlaSil
  10. çok şirin olmuşlar canım, ellerine sağlık ;D

    YanıtlaSil
  11. Pembe gönlüm sende...:-D

    Canim üsteki pembe cüzdana bayildim,cok tatli. Alan $imdiden güle güle kullansin.;)

    YanıtlaSil
  12. o pempis ne tatli pembis öyle!! ay ben onu kullanmaya bile kiyamam, vitrine falan koyarim heralde!!:) ellerine saglik!!!

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım valla baştaki pembe de gözüm kaldı ne şık olmuş öyle pembiş pembiş süslü süslü:)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşk
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Bucanni, Zarifçeden görünce size hemen döndüm.
    Ben görmemiştim bu güzelliği ellerinize emeğinize sağlık. Sizinki dikmeli değil çanta kilipsini yapıştırdınızmı.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Bucanni, dikatimden tamamen kaçmış sizinki de dikişle montelenmiş.Gözlerime gözlük gerekiyor artık sanırım.
    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE