30 Ekim 2010 Cumartesi

Bir İğnedanlık Daha


Canlar siz bu postu okurken biz Birsenimle çoktaaaaan kucaklaşmış ve kaynatıyor olacağız.
İkimizin de şuanda ne kadar mutlu olduğunu tahmin edersiniz. Kesin yapışık oturuyoruzdur.
Birsen iğnedanlığını ne kadar beğendiğinden bahsediyordur :) evet bu iğnedanlığı Birsen'im için düğününde kullanılmak üzere hazırladım.




Fotolar biraz gölgeli olmuş, vakit olmadığı için tekrar çekemedim. Aslında göründüğünden çok daha güzel oldu.
Daha önce yeğenime ve anneme de iğnedanlık hazırlamıştım valla darılmasınlar biz ablamla en çok bunu beğendik :) Bakmak isterseniz diğerleri burada ve burada


Sanırım bizim bir süre sesimiz çıkmaz, çünkü paylaşılacak çok şey var. Hem sonra bol bol gezeceğiz. En son düğünü de yapıp döneceğim inşallah :) Fırsat olursa bizden haberler veririz. Fırsat olmazsa da artık dönünce görüşürüz. Şimdiden hepinizin Kurban Bayramını kutluyorum.
Hepinizi çooook öpüyorum. Herkes kendine iyi baksın emi.
Sevgiyle....

14 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık çooookkk şık olmuş.

canım mor tuniğine yorum bırakmıştım gelmedimi dha açılmadımı. eğer gelmediyse bilki çok yakıştığını yazmıştım:)) öpüyorum

Swotpisces dedi ki...

çok şeker olmuş Bucanni ,eline sağlık. :)

celebi74 dedi ki...

ellerine sağlıkkkkkkk süperrrr

neduk dedi ki...

Kuzum bu iğnedanlık değil salon süsüdanlık olmuş:)))

kendimce dedi ki...

çok güzel yaa bayıldım..

mine dedi ki...

ay ne hoş bir dostla kaynatmak gibisi var mı ne güzel olurdu şu pazar sabahı çaylarımız kahvelerimiz sözlerimiz birbirimizin yanında olsak : )

zeynep dedi ki...

Ayy ben bunu kullanmaya kıyamam kii;) ellerinize sağlıkkkk çok güzel olmuşş...Blog ödülünüz var bende gelip alabilirmisiniz....Sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

ödülün var bende:)

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel ve zarif sanada mutlu ve sağlıklı nice bayramlar:)

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım

GÖNÜL dedi ki...

nice mutlu bayramlara sevgiler:)

boncukdevrim dedi ki...

Binlerce cicek var, ama gül baska. Milyonlarca insan var, ama dost baska. Yüzlerce gün var, ama bu gün baska. Bayramin mübarek olsun

Granny dedi ki...

♥ welcome on my blog :o))

hazalca dedi ki...

geçmiş bayramın kutlu olsun.nerelerdesin?

 

KAÇ KİŞİ ONLINE