10 Haziran 2011 Cuma

Bucaniler Buluştu :)

Çoook ara vermişim çooook. Ha döndüm haa döncem derken kısmet bu güneymiş. Tabi ne kadar buralarda olurum ondan bile emin değilim. Ama ben bi Bismillah deyip başlayayım bakalım :)

Şu ara çok güzel günler geçirdim. Malum Birsen'im bendeydi :)
Üstüne bide benim ablacıklarım da eklenince çifte kavrulmuş fıstık oldu günlerim.




Büyük ablam hadi bloğunu boşladın ekle bişeyler diye diye başımın etini yedi. Ablacık al sana ekledim bişiler sizi ekledim :)))) bundan güzel paylaşım mı olur.

Buralardan bi uzaklaştın mı geri gelmekte zor oluyomuş onu anladım. Nasıl link eklicemi bile biran durdum düşündüm :)

Ama anladım ki özlemişim buraları.

Artık okul bitti. Evime yerleştim. Bir bahanem kalmadı ama nasıl ki blogdan uzak kaldıysam üretmekten de uzak kaldım. Şu ara tek yaptığım kitap okumak. Heee bidee yarım yamalak elimde sürünen bir battaniyem var. Eklerim bi ara. Başkada bişi yok. Ne oldu bu üretken Bucanniye bende anlamadım. Belkide kısa bir nadas dönemi bilemedim ki ben.



Bildiğim tek bişey var hepinizi çok özledim :)


8 yorum:

sünter dedi ki...

Öyle oluyor gerçektende. Bir uzaklaştımı insan, nerden nasıl başlıyacağını bilemiyor. Ama bak başlamış oldun bile:)

mavilale dedi ki...

banada bazen oluyor böyle parmağımıbile kıpırdatmak istemiyorum işin komik yani bu dönemlerim hep yaz tatiline geliyor kışın okulla beraber şu işide yapayım bu kitabıda okuyayım diye deliriyorum yazın bi dolu boş vaktimde kıpırdmak bile istemiyorum sanırım ben aksiyonu seviyorum
bu arada seni epeyce özledik canım güzel fikirlerini görmek beni hep mutlu etmiştir bekliyorum sabırsızlıkla

mine dedi ki...

eee hani okudukların : )

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Bu kadar uzun surmesin bu ayriliklar bir daha :))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Kime sorsam herkes blogtan uzaklaşmış. Kendimi yalnız hissetmiyorum artık:)

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Eee bak başlamışsın artık devamı gelsin bizde seni çok özledik.

BirSen dedi ki...

Canim sizi $imdiden cok özledim...

evden eve nakliyat dedi ki...

Ne kadar güzel

 

KAÇ KİŞİ ONLINE