2 Kasım 2011 Çarşamba

OD- İskender Pala




OD-Bir 'YUNUS' Romanı-İskender Pala




"İki kişinin birbirini sevmesi,birbirini dost edinmesi, sahip edinmesi demektir. Tıpkı Allah'ın kulu, kulunda Allah'ı sevmesi gibi, zira ki Allah kulunu sevmeseydi kul Allah'ı sevmezdi. Sen beni sevdiğin, ben de seni sevdiğim için aramızda bir dünya yaratıldı. Ben de, sen de bu dünyadaki her şeyi sevdik; her şey de bizi sevdi. Tıpkı alemdeki her şeyin Allah'ı sevmesi gibi."


Belki kitap üzerine daha yazılacak çok şey var ama dayanamadım bu kısmı paylaşmak istedim. Henüz yeni başladım okumaya, ama sevdim ben bu kitabı : )

"Hep çok şeye sahip olmayı değil, az şeye ihtiyaç duymayı istemişimdir."

Aşkla.....

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

okudukça yorumlarını merakla bekliyorum :) sevgiler

mine dedi ki...

Yunus Emre ile ilgili olduğunu görünce hemen aldım ben de sıradaki romanım : )

Aslı dedi ki...

İskender Pala ve Ateş, yeni aldım bende henüz başlamadım. Bu sefer Yunus Emre'ye götürecek bizi sözleriyle..

kozmetikperisi dedi ki...

bende okumak istiyorum bu kitabı güzele benziyor:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

sevgiler canım her kitap yeni bir yolculuk değilmi:))

nilay dedi ki...

Ben de şu anda bu kitabı okuyorum. Çok başındayım ama
Küçük mucizeler dükkanını çok beğendim tavsiye ederim.
Sevgiler

Bucanni dedi ki...

Canlar kitap gayet güzel gidiyor okuyun derim.
Nilayım Küçük Mucizeler Dükkanını okudum çokta beğendim :)

turkuaz dedi ki...

Kitap okumak güzel inşaallah okumak nasip olur,hayırlı bayramlar cnm:))

boncukdevrim dedi ki...

Mutlu bayramlar olsun CanBucan´ima...

Adsız dedi ki...

kitabı şu an okuyorum harika :D

 

KAÇ KİŞİ ONLINE