3 Ocak 2012 Salı

Kısa Şekerlemeler İçin Şeker Battaniyem


Geçtiğimiz kış sırf ruhuma iyi geldiği için ördüm bu battaniyeyi. Bu motif ruhuma o kadar iyi geliyo ki. Öyle mi olcaktı böyle mi olcaktı diye düşünmeden örüp duruyosun. Bide bakıyosun ki bitmiş.

E tabi bide ortaya çıkan ürün güzel olunca daha bi hoşuna gidiyo insanın. Eylülden beri bayağı sıkıfıkıyız kendisiyle :) Kafa yormadan bişeyler yapmak istiyorsanız gerçekten tavsiye ederim.

Sevgiyle ve Aşkla...

*ev değil bonbon şekeri :) Bi turkuaz eksikti oda oldu içim rahat :)))*

İnstagram@bybucanni

16 yorum:

  1. Şimdi o battaniye dizlerinde, elinde bir kitap, yanında sıcak bir çay.... Öylemi :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş nemde bayılıyorum buna ama bu kadar büyük öremem herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. Banucuum aynen tarif ettiğin gibi sadece bi farkla yanımda da notebock um : ))

    Baharcım valla bence örersin sen başla, başladın mı bişekilde bitiyo :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş.Renk kombinasyonu da çok hoş.Ayrıca sabırla bitirmişsin.Bizde de o kadar sabır olsada bizde örsek.Sıcak sıcak kullanırız.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım battaniye harika görünüyor

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık sağlıkla kullan canım

    YanıtlaSil
  7. oyoyoyoyoyoyoyoooyyoyyyyyyyyyyy şaşı beş oldumm yaavvrımmmmm,çok güzel yaa,yokkk annem ben örmeem bukadar büyük birşey,yaşlanmam ve emekli olmam lazım:)ellerine sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  8. ayyyy çok güzel,elinize sağlık,imreniyorum inanın.

    YanıtlaSil
  9. süper, çok beğendim, şifalı tarafı da cabası...

    YanıtlaSil
  10. Simdi bende o battaniyenin altinda olmak isterdim...:))

    YanıtlaSil
  11. Ayy güzel güzel yorumlarınızı özlemişim yafff hepiniz bana gelin toplaşıp battaniyenin altında kikirdeyelim :)

    YanıtlaSil
  12. Bigicim çok özledim yahuu, resmen burnumda tütüyon

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan battaniyeni..bu renk benimde favorim..ne gözleri yorar ne de insanı örgüden usandırır..ellerine sağlık olsun keyfini çıkar:))

    YanıtlaSil
  14. mavi-yeşil...
    daha ne olsun,doğayla içiçe:)
    çok güzel olmuş,güle güle,sıcacık kullan...

    YanıtlaSil
  15. bak sen $u kiza nelerde örermis...güsel olacak bellii ha gayret as kalmis ...hemencecik bitsinde saglikla kullan CanBucan´im...

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE