3 Ocak 2012 Salı

Kısa Şekerlemeler İçin Şeker Battaniyem


Geçtiğimiz kış sırf ruhuma iyi geldiği için ördüm bu battaniyeyi. Bu motif ruhuma o kadar iyi geliyo ki. Öyle mi olcaktı böyle mi olcaktı diye düşünmeden örüp duruyosun. Bide bakıyosun ki bitmiş.

E tabi bide ortaya çıkan ürün güzel olunca daha bi hoşuna gidiyo insanın. Eylülden beri bayağı sıkıfıkıyız kendisiyle :) Kafa yormadan bişeyler yapmak istiyorsanız gerçekten tavsiye ederim.

Sevgiyle ve Aşkla...

*ev değil bonbon şekeri :) Bi turkuaz eksikti oda oldu içim rahat :)))*

16 yorum:

Banuca dedi ki...

Şimdi o battaniye dizlerinde, elinde bir kitap, yanında sıcak bir çay.... Öylemi :)
Ellerine sağlık :)

Bahar YORGUN dedi ki...

çok güzel olmuş nemde bayılıyorum buna ama bu kadar büyük öremem herhalde :)

Bucanni dedi ki...

Banucuum aynen tarif ettiğin gibi sadece bi farkla yanımda da notebock um : ))

Baharcım valla bence örersin sen başla, başladın mı bişekilde bitiyo :)

AHLâM'DaN dedi ki...

Ne güzel olmuş.Renk kombinasyonu da çok hoş.Ayrıca sabırla bitirmişsin.Bizde de o kadar sabır olsada bizde örsek.Sıcak sıcak kullanırız.sevgiler...

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş:)))

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık canım battaniye harika görünüyor

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık sağlıkla kullan canım

SEVECEN dedi ki...

oyoyoyoyoyoyoyoooyyoyyyyyyyyyyy şaşı beş oldumm yaavvrımmmmm,çok güzel yaa,yokkk annem ben örmeem bukadar büyük birşey,yaşlanmam ve emekli olmam lazım:)ellerine sağlıkkkk

otuzundansonra dedi ki...

ayyyy çok güzel,elinize sağlık,imreniyorum inanın.

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

süper, çok beğendim, şifalı tarafı da cabası...

BirSen dedi ki...

Simdi bende o battaniyenin altinda olmak isterdim...:))

Bucanni dedi ki...

Ayy güzel güzel yorumlarınızı özlemişim yafff hepiniz bana gelin toplaşıp battaniyenin altında kikirdeyelim :)

Bucanni dedi ki...

Bigicim çok özledim yahuu, resmen burnumda tütüyon

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Güle güle kullan battaniyeni..bu renk benimde favorim..ne gözleri yorar ne de insanı örgüden usandırır..ellerine sağlık olsun keyfini çıkar:))

kpsszede dedi ki...

mavi-yeşil...
daha ne olsun,doğayla içiçe:)
çok güzel olmuş,güle güle,sıcacık kullan...

boncukdevrim dedi ki...

bak sen $u kiza nelerde örermis...güsel olacak bellii ha gayret as kalmis ...hemencecik bitsinde saglikla kullan CanBucan´im...

 

KAÇ KİŞİ ONLINE