17 Nisan 2012 Salı

Çok süslü, çok sempatik bişi oldu bu papiler yahuu : )



Allahıııım ilham perilerim geri mi geliyo acaba? Lütfen gelsinler ve gitmesinler :)
Kendimi bildim bileli eli hiç boş durmayan bana ben bile inanamıyorum. Ne oldu da iki senedir uzaklaştık bu işlerden anlamadım gitti.
İşte arada böyle ufak tefek şeyler yapınca da seviniyorum hobilerim geri döndü diye :)



Ufak tefek ama çok şeker oldu papilerim, tabii anında da göz koydu birileri :) İnşallah sahibine şans getirir, hayatında hep güzel çiçekler açar : )

buna mutlaka bakın ,
bide buna da bakın :)

Neşeli günler dileğimle, sevgiyle ve aşkla....

13 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

vallahi harika olmuş gerçekten çok beğendim emeğinize sağlık.Sevgiler..

HoBiHuZuR dedi ki...

vallahi harika olmuş gerçekten çok beğendim emeğinize sağlık.Sevgiler..

Bucanni dedi ki...

Teşekkür ederim :)

HoBiHuZuR dedi ki...

iki kere göndermişim hay Allah ama gerçekten beğendim :)

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

bayıldım çok güzel olmuşlar gerçekten ellerine sağlık canım, sevgiler

Bucanni dedi ki...

Bende gene gene teşekkür ettim :)))

pembe fiyonk dedi ki...

ellerine sağlık cnm.marifetli eller geri dönmüş<3

dikisdersi dedi ki...

gitmesin bucanni hep senle kalsın inşaallah maaşaallah ,

gözüm gönlüm açıldı şeker gibiler :)

mine dedi ki...

gelmişler ben de bayıldım hep kalsınlar evet hep böyle şirin mi şirin şeker mi şeker şeyler yap

zeynep dedi ki...

Bunlar giyilebilecek mi canım ya bence vitrinlik olmuşlar:)
Ellerine sağlık..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok şirin olmuşlarrrr ellerine sağlık canım

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık canım pek şirin olmuş hakikaten keçe çalışması hiç yapmadım merak etmiyor da değilim ama asıl tembel benim sanırsam elimden iş çıkmaz oldu

pınariko dedi ki...

şahane olmuş bayıldım elinize memeğinize sağlık..

 

KAÇ KİŞİ ONLINE