17 Nisan 2012 Salı

Çok süslü, çok sempatik bişi oldu bu papiler yahuu : )



Allahıııım ilham perilerim geri mi geliyo acaba? Lütfen gelsinler ve gitmesinler :)
Kendimi bildim bileli eli hiç boş durmayan bana ben bile inanamıyorum. Ne oldu da iki senedir uzaklaştık bu işlerden anlamadım gitti.
İşte arada böyle ufak tefek şeyler yapınca da seviniyorum hobilerim geri döndü diye :)



Ufak tefek ama çok şeker oldu papilerim, tabii anında da göz koydu birileri :) İnşallah sahibine şans getirir, hayatında hep güzel çiçekler açar : )

buna mutlaka bakın ,
bide buna da bakın :)

Neşeli günler dileğimle, sevgiyle ve aşkla....

İnstagram@bybucanni

13 yorum:

  1. vallahi harika olmuş gerçekten çok beğendim emeğinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. vallahi harika olmuş gerçekten çok beğendim emeğinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. iki kere göndermişim hay Allah ama gerçekten beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım çok güzel olmuşlar gerçekten ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bende gene gene teşekkür ettim :)))

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık cnm.marifetli eller geri dönmüş<3

    YanıtlaSil
  7. gitmesin bucanni hep senle kalsın inşaallah maaşaallah ,

    gözüm gönlüm açıldı şeker gibiler :)

    YanıtlaSil
  8. gelmişler ben de bayıldım hep kalsınlar evet hep böyle şirin mi şirin şeker mi şeker şeyler yap

    YanıtlaSil
  9. Bunlar giyilebilecek mi canım ya bence vitrinlik olmuşlar:)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. çok şirin olmuşlarrrr ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım pek şirin olmuş hakikaten keçe çalışması hiç yapmadım merak etmiyor da değilim ama asıl tembel benim sanırsam elimden iş çıkmaz oldu

    YanıtlaSil
  12. şahane olmuş bayıldım elinize memeğinize sağlık..

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE