19 Şubat 2013 Salı

Never let me go- Beni asla bırakma




Yaşadığınız hayatın yalan olduğunu, sadece diğer insanlara organ sağlamak için üretilmiş klonlar olduğunuzu öğrenseniz ne yapardınız?

Çocukluklarından itibaren aynı yatılı okula giden, birbirlerine çok bağlı üç dost Ruth, Tommy ve Kathy. Hayalleri var ama bunları asla gerçekleştiremeyeceklerini öğreniyorlar. Fazladan 3-4 yıl daha yaşayabilmek için çözümler arıyorlar. Onlar birer kopya ama ruhları var. Sevmek ve sevilmek istiyorlar.

Film biraz yavaş ilerliyor ama çok etkileyici. İzlemenizi tavsiye ediyorum.

Sevgiyle...

6 yorum:

  1. Canım merhaba,hoş geldin diyelim,nasılsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Mamilacığııım , hoşbuldum. İyiyim, seni gördüm daha iyi oldum. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. en yakın zamanda seyredeceğim canım bende sana bugünlerde severek seyrettiğim bir kaç filmi tavsiye edeyim hint filmlerine karşı tutumun nedir bilmem ama seyredersen çok seveceğini düşünüyorum filmlerin adı 3 idiots ve taare zameen par ( her çocuk özeldir, yada yerdeki yıldızlar çevirisi) kendine iyi bak allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım eminim ki severim. İzlenecekler listeme aldım bile ; )

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE