18 Mart 2013 Pazartesi

Baharla birlikte yeni merak. Çarpılaar : )



Bahar aylarını seviyorum. Doğanın yeniden canlanışı, bana inanılmaz iyi geliyor.
İnanıyorum ki doğayla birlikte, ruhlarımız da tazeleniyor, yenileniyoruz :)
Çiçeklerin patlamasıyla birlikte benim için de sokak mevsimi başlıyor. Bir de saatler alındı mı tamamdır. Beni içeri alabilene aşk olsun : )



E bu arada boş da durulmuyor. Blogları geze geze en sonunda bende merak sardım çarpı işine. Gerçi ortaokul dönemimde bolca kanaviçe ve etamin işlemiş olsam da, hiç pano yapmamıştım. He bi de biz bu işe çarpı işi demiyoduk ;)


Şöyle meleklerden bir girizgah yapayım dedim. Pekte eğlendim işlerken. Yanlız tembellik edip cep telefonumla fotolamasam iyiymiş. Biraz karanlık çıkmış.

Şimdi niyetim accık kelebek işlemek. Şerbet gönüllüyüm ya ben. Bıkmadan ne işlesem kar ;)

Demeden geçmeyeyim bu melekleri o kadar çok blogda gördüm ki. Bilemedim hangisi için link vereyim. O yüzden hepinize toplu teşekkür etmek istiyorum. Paylaşımlarınız için teşekkürler.

Sevgiyle...

İnstagram@bybucanni

9 yorum:

  1. ohhh ..eline sağlık..ben epey emek ve sabır istiyor ama çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. MELEKLER ÇOK CİCİ , ELLERİNİZE SAĞLIK
    ÇARPI İŞİ BENİMDE ÇOK SEVDİĞİM BİR UĞRAŞ
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  3. Melekler çok hoş olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok çok güzel olmuşlar 3. numara kardeşim meraklı benim bu işe çok güzel işler çıkarıyor küçük kardeşimin sözü için tepsi işlemişti harika olmuştu şimdi de bana pano söz verdi bakalım ne zaman yapabilecek

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık bende merak salmaya baslasam da bulasmıyorum yapıcak yarım bır suru ısım var :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. Baharda doğduk biz bu aylar bizim aylarımız değil mi ama?:))

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çook teşekkürler : )

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık.Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE