9 Mart 2013 Cumartesi

Niyet ettim komidin yapmaya :) Artık bahtıma ne çıkarsa :P

Hallooo : )
Uzun zamandır yatak odamdaki dolaplarımı değiştirmeyi düşünüyordum. Dolap koymayı planladığım yerde kiriş olduğu için hazır dolapların yüksekliği bana uymuyor. O sebepten gardrobu yaptırmaya karar verdim. Lakin komidin ve şifonyer yaptırma konusunda
tedirginliklerim olduğu için onları hazır alma kararı aldım. Anacım ne şatafatlı mobilyalar var öyle, bulamadım gönlüme göre.
Bir sürü yer gezdikten sonra dedim ki;
Ne geziyosun, İkea evimizin herşeyi değil mi? :P Git ikea ya al sade sade mobilyanı, bak keyfine.
Önce komidinleri aldım ki, dolap için renk tutturmaya çalışırken elimde örnek olsun. Niyetimiz hepsini birden kurmaktı. Ama ben dayanamadı : )



Niye pijamalı bu hatun demeyin. Gece nasıl kurarımı, şöyle yaparımı, böyle yaparımı düşünmekten uyuyamadım. Sabah olur olmaz da sıvadım kolları. Birazcık zaman aldı ama
becerdim işte :)



Çok süslü oldular yahu. Şimdi gidip gidip sevesim geliyo :) Biran önce gidip annelerini de getirmeliyim eve :))

Mutluyum musmutlu :))

Sizlere de mutlu hafta sonları. Ben bi gidip bi daha bakayım. Komidinlerim de musmutlu mu? :))

Sevgiyle....


12 yorum:

  1. güle güle kullan canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. süpersin sennn ellerine sağlıkkendin kurduğun için çok da kıymeylidir bu dolap şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de böyleyimdir.Sevdim bir şeyi pek yanından ayrılamam.
    Güle güle kullanın.Eşim bizim ülkemizde yok mu mobilya Ikea yı abartmayın dese de bence onların ürünleri bir başka güzel oluyor. :)) Laf aramızda ben de istiyorum valla.

    YanıtlaSil
  4. İkeanın mobilyaları bildiğin yapboz, kurması da çok zevkli:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Beyaz mobilyaları severim, çok güzel olmuş :) güle güle kullanın ..
    ben de başucumuza isterdim komidin ama yer dar diye olmuyor :(

    YanıtlaSil
  6. Hallooooooooo...:))
    Bir insanin eli bu kadarmi herseye yatkin olur?! :D

    Evinin sicakligini özledim...

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çook teşekkürler.
    Birseen hadi kalk geell, çok özlediimm : ))


    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde kullan canım, benimde böyle bir komodine ihtiyacım var. dolabı yatırdım gönlüme göre bir tek komodinleri kalmıştı:)

    YanıtlaSil
  9. Canım hemen sende al, ben çok memnunum :)

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE