22 Mart 2013 Cuma

Sokak Kedisi Bob-James Bowen




Kitap kapağını ilk gördüğümde,pekte ilgimi uyandıracak bir kitap olmadığını düşündüm. Açıkçası çocuk kitabı olduğunu sanmıştım.
Taa ki bir arkadaşım bana hediye edene kadar. Aşağı yukarı tarzımı bildiği için, ondan hediye gelince biraz ön yargım kırıldı.

Ama nasıl yanılmışım. Bir hayvanın bir insana nasıl umut olabileceğini, nasıl hayatını toparlayabileceğini, hayatımız da olan biten hiç bir şeyin tesadüf olmadığını. Olup biten herşeyin bir sebebi olduğunu biliyordum da, bir kez daha öğrendim. Ben sevdim çok sevdim.

Bir de kitabın her satırın da bizim iş yerinde ki Bob'u hayal ede ede okudum :)) Ertesi gün ilk işim, ona her zamankinden birazcık daha fazla ilgi göstermek oldu. He bi de hatıra fotoğrafı aldım :))Laf aramızda bizim Bob nazlı, tontiş bir dişi ;)




Arka Kapak
Sokaklarda yaşayan James Bowen yaralı bir sarman bulduğunda hayatının ne denli değişeceğini bilmiyordu.
Kıt kanaat geçiniyordu ve son ihtiyacı olan şey bir kediydi.

Oysa tanıştıktan sonra ayrılmaz bir ikili oldular ve birbirlerinin yaralarını sardılar.

Sokak Kedisi Bob herkesin yüreğine işleyecek, umut dolu ve sıcacık, gerçek bir hikâye...


"Yaralı bir sarmanın sokaklarda yaşayan bir adamın hayatını nasıl değiştirdiğine dair sıcak ve etkileyici bir hikâye...

Yayımlandığı andan itibaren çok satanlar listesine giren bu kitap, hayat dolu bir dostluk hikâyesi olmasının yanı sıra sokaklardaki hayatın ne denli adaletsiz olduğunu da gözler önüne seriyor."
The Guardian

"Yürekleri ısıtan bir umut mesajı..."
Daily Mail

"James ve Bobun ilk imza gününde hayranları metrelerce kuyruk oluşturdu. Uslu kedi Bob, sadece iki saatte tam 180 kitap imzaladı."

Sevgiyle...

4 yorum:

  1. Gerçektende hayatımızdaki yerleri çok büyük ve çok değerli.
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı ilk kez gazetede ki reklamını 1,5 yaşında ki kızım anneeee miyavv diye gösterince görmüştüm açıkcası hiç ilgilenmedim, ben de çocuk kitabı sandım. Ben de alıp okuyayım bari.

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar kedili romanlar revaçta sanırım. Ama sevgi bağını tek geçerim.

    YanıtlaSil
  4. ayy ama bu kapak fotosunu bakıpda kitabı okumamak olmazdı zaten :)

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE