3 Nisan 2013 Çarşamba

DIY Aşkına :))

Allahıım,en keyifli DIY için buraya bakıın :))
Çaça görmüş bu çalışmayı sevgili Lilibebek'in sayfasında.
Hiiç üşenilmedi hemen gidilip marketten bulabildiğimiz yegane renk yeşil Sprite şişesi alındı. İçinde ki gazozdan nasıl kurtulacağız derken bir kısmı arkadaşlara, bir kısmı sürahiye, amaan deyip accık kısmı da lavaboya döküldü. Yeter ki güzeller güzeli yeşil şişe boşalsındı. /N.B. ;)/



Sonra ben başladım şişeyi 2-3 cm eninde uzuun uzun kesmeye.



Bir de ziyan etmemeye çalışıyoruz neme lazım yetmez felan, bir şişe daha gazozumuz olmasın ;)



Sonra uzun uzun kestiğimiz parçalara yaprak şekli vermeye çalışıyoruz. Bu arada bir yandan kıkırdayıp bir yandan da soruyoruz birbirimize, iyi mi? Oluyo mu? :)))



Sonra yapraklarımıza delgeçle birer delik açıyoruz.



Bu arada Çaça işin en zor kısmını üstleniyor ve yaprakların kenarlarını çakmakla yakarak şekil veriyor. Laf aramız da bende deniyorum bu işi ama yaprak eciş bücüş bir şekil alınca vazgeçiyorum. Dedim ya malzeme kıymetli :)))



Sonracıma şekillenen yaprakları dizmeye başlıyorum.



Veee işte ürünümüz :))) Çok zupper bi kolye çıkıyor piyasaya, eğlendiğimiz de cabası :))))



E Çaça'nın da boynunda güzel durdu hani :)))

Bi de bu haltı hiiç olmayacak bir yerde yiyoruz. Ama valla yemek molasında :P

Asıl kaynak ise burası

E sizde deneyin istiyorum. Çok keyifli. Ha bi de rengi daha güzel, cepten fotolayınca bu kadar oldu ;)

Sevgiyle...


8 yorum:

  1. NE KADAR KEYİFLİ ANLATMIŞSINIZ
    EN KISA ZAMANDA DENEMEK LAZIM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. :)) yapış serüveni süperdi:)
    ellerinize sağlık.
    bu yeşilşişelerle de neler yapılmıyor geçen facede süpürge yapımı vardı ikiye bölüp bir kulübeye çatı bile yapmışlar.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok şık bir kolye olmuş bu kadınlar çok yaratıcı arkadaş gazoz şişesinden kolye olacağı hiç aklıma gelmezdi güzel günlerde kullan kolyeni canım

    YanıtlaSil
  4. Ben de pet şişeden ne olabilir ki diye merakla ve hızlı hızlı okudum yazınızı. :) Valla çok orijinal. Hatta en ucuz takı yapım şekli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Hep beraber keyif aldıysak ne mutlu :))

    YanıtlaSil
  6. bayıldım :)) Çaça'ya da yakışmış hani :)

    YanıtlaSil
  7. Kırmızı pet şişe görürsen al bize :)))

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE