8 Mayıs 2013 Çarşamba

Musmutlu Kahvaltı

Gene ara verdim di mi ben?  Aslında paylaşılacak ne çok şey var, ama her zaman ki gibi vakit sıkıntısı.
Bu sefer çok sempatik bi şeyler paylaşacağım sizinle. Özellikle küçük çocukları olanlar bayılacaklar :))
Haydi bakalım binin takama :) Azıcık ablamın sofrasında dolaşalım.


Ömrümde ilk defa ev gezmeli bir güne dahil oldum : ) Çook komik :))) Ama bir o kadar da keyifli. Zaman sıkıntısı ister istemez arkadaş ilişkilerimize de yansıyor. Bir türlü bir araya gelemeyince çareyi gün yapmakta bulduk. Ve kahvaltı günü yaparak günün geri kalanından da yararlanmış olduk.
İlk ay benim 2 numaralı ablacığa misafir olduk. Anam neler yapmış neler yapmış. Ben bile şaşırdım kaldım :)))

Şöyle genel bir görüntüyle başlayalım ;)


Uğur böceklerine bayıldıımm


Bütün arkadaşlarımız çook sevdi böcükleri :)


Herkese yetecek kadar yelkenlimiz vardı. Herkes kendi hayallerine yelken açtı ;)


E bu çiçeklerin tadına bakmanızı gerçekten çok isterdim, nefisti.


Çiçeklere böcüklere takıldığım için, fırında yaptığı minik ekmekcikleri ve börekleri fotolamamışım ama olsun. Onlar zaten hepinizin yaptığı şeyler. Ben işin eğlenceli kısmını paylaşmak istedim :)
Ama en eğlencelisini sona sakladım :))) Ablacık hızını alamadı ertesi günde bana kahvaltı hazırladı :)) Ve bence en güzeli buydu. 


Valla ne diyeyim hatun aştı kendini, çıtayıda yükseltti. Ben şimdi sonraki günleri merak ediyorum. Bu iş böyle başladıysa daha çok eğleneceğiz demektir :))) Tabi bi de şu durum var, eninde sonunda sıra bana da gelecek. E ablacık yani, bana yapılcak ne kaldı ki ;)


Sevgiyle...

8 yorum:

  1. Vavvvvvvv süper son tabak muhteşem,kendimi davet ettiresim geldi. Canım sağlıksorunları ile boğuşuyorum uzunnn zamandır. Seni unutmuş değilim çokk sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cidden ne hoş bir sofra böyle. Hiç üşenmemiş ablan hepsi için ayrı ayrı uğraşmış. Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. Ablacığın içinde bir sanatçı var belli ki:))
    afiyetler olsunnnnn nefis sunumlar.

    bizde 6 arkadaş öyle toplanıyoruz. öbürlü türlü toplu denk gelemiyoruz:)))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. süperr o zaman bizde sana destek olalım seninde günde değişik şeyler olsun :) farklı birşeyler görürsem haber veririm :)

    YanıtlaSil
  5. http://yemekkvakti.blogspot.com/2013/05/kek-kalbnda-pogaca-tac-pogaca.html

    YanıtlaSil
  6. Ablam yorumlarınızı görünce çook mutlu olacak. Mamilacığııım çok geçmiş olsun. Acil şifalar, sende benim aklımdasın.
    Nilgüüüüün teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  7. 2 numaralı ablacık :10 Mayıs 2013 20:22

    Bu güzel yorumlar için herkese çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE