24 Ekim 2013 Perşembe

Postaaa : )

Bazı insanlara kendinizi anlatmanıza gerek olmaz. 
Sizi neyin üzeceğini neyin sevindireceğini bilir o. Onunla konuşmak için dile ihtiyacınız yoktur, kalpten duyarsınız birbirinizi. 
O kadar şanslı bir insanım ki sevenlerim var. Onlara layık olabiliyormuyum? Bunu onlar biliyor. 
Bazen onlara yeterince sevgimi gösteremediğimi düşünüyorum ama onlar beni hep yanıltıyor. Sevgimi hissediyorlar ki ben karşılığını alıyorum.
En son ne zaman kart aldınız? İşte bütün bu girizgahın sebebi günümü aydınlatan bu iki kart. 


Yatılı okulda okudum ben. Yatılı okuyanlar bilir, hayatınızdaki en önemli unsurlardan biri okula gelen postacıdır. Yolunu dört gözle beklersiniz. Çünkü gelen sadece bir mektup, bir kart değildir. Sevdiklerinizin kokusudur, el izidir, bazen gözyaşıdır, bazen koca koca kahkahasıdır. Buram buram hasret kokar. Kıymetlidir yani. 
Belki 20 yıl olmuştur böyle bir sürprizle karşılaşmayalı. 
Ama şaşırmamalıyım aslında Çaça bu, olmadık anda olmadık şekilde mutlu eder insanı. Belki o da bu dünyaya insanları mutlu etmek için gönderilmiştir.Plansız programsız, yaradılışı böyle. Bir şekilde herkese eli dokunur onun. Rabbimin eli de onun üzerinde olsun. 

Onun deyimiyle "ALLAH'a emanet" ...

Sevgiyle...

2 yorum:

  1. sosyal ağların cirit attığı günümüzde ,elinle dokunduğun ve daha bir kıymetini anladığın güzellik değilmi. canlı ve yanında hissettiren :))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. ay çok özendim artık postacının getirdiği tek şey kredi kartı ekstresi...

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE