2 Nisan 2014 Çarşamba

Günaydııın, Gün Aydıın



Güzel ülkemin güzel insanları günaydııın.
Mutlu Yalova'mın güzel haberleri ile başladım güne.
Haldur huldur hazırlanıp döküldüm sokakalara. Metroyu kaçırma riskine inat topladım kır çiçeklerimi. 
Turuncuyu kimsenin bahçesinden yürütmedim. Kendi kendini bahçenin dışına atmış. Demek ki benimle gelmek istemiş : )
Ellerimde çiçekler, metro kaçtı kaçacak benim aklım 1500-2000 yıl gerisinde.
Düşündümde 2000 yıl önce bugün, benim şu geçtiğim yerlerde gene doğa uyanmıştı. 
Ama o zaman beton yerine ortalık yemyeşil, taptaze, renk renk çiçeklerle bezeliydi..
Avucumda ki çiçeklere baktım, doğaya hayret ettim. Bir avuçta olsa onları hala görebildiğim için şükrettim.

Sonra.. Sonra ne mi oldu...
Kafamı kaldırdım, masamdaki minnoşun 
'sabah sabah bu gevezelik de ne?' diyen bakışlarıyla karşılaştım. 
Bakma öyle bakmaa, bútün suç sende, bütün bu kaus senden òtürü...

Doğaya hayretiniz bol olsun, sevgiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE