1 Ocak 2018 Pazartesi

Tek Bir Hayatımız Var




Her sene planlar planlar planlar yapan ben bu sene kendi kendime;
Planların canı cehenneme! 
Biraz dur, biraz dinle, biraz hayal et, biraz mutlu ol, biraz şarkı söyle , biraz gülümse, çokça sev... 
Hayat kısa doya doya yaşa... Ama basit yaşa. 
Üzerinde ki yüklerden sana ayak bağı olan her şeyden kurtul. 
Eşyalara bağlanma. 
O ne der bu ne derleri takmayalı çok oldu. Gönlün nasıl istiyorsa öyle yaşa. 
Ama insanca kimsenin horozuna kışt demeden yaşa. 
Kendi kümesine de laf ettirtme. 
İmkanlarını iki gün sonra bıkacağın şeylere kullanmak yerine yeni deneyimler için kullan. 
Artık biliyorum ki 2 sene önce ayağıma dünya para vererek aldığım ayakkabıyı hatırlamıyorum ama 20 yıl önce gittiğim tatilimi hala keyifle anıyorum. 
İnişler çıkışlar tabi ki olacak. İsyan etme. 
Elbette seni yaradan senden daha iyi biliyor. 
Yavaşla!
Derin nefes al!
Anı anda yaşa!
Daha çok sev!
Daha çok gez!
Sevdiklerine daha çok zaman ayır!
Keyif aldığın şeyler yap!
Daha çok paylaş!
Doğada daha çok zaman geçir' Ayağın toprağa değsin.
Seni aşağı çekenlerden uzak dur! Arkana bile bakma kaç ; )
Daha çok üret!
Daha az tüket!
Teslim ol!
Akışa bırak! 
Şükret!
Hayat kısa... Her anı dolu dolu hakkıyla yaşa. Dedim.

Ve 2017' yi aşağı yukarı tamda fotoğrafta gördüğünüz gibi yaya yaya tamamen akışa bırakarak bitirdim.

Her ne yaptıysam plansız programsız keyifle yaptım. 
İyi ki de öyle yaptım.
Kesinlikle sizlere de tavsiye ediyorum.

Son olarak 
2018 'in güzelliklerle gelmesini temenni ediyorum.
Ve her anının hakkını vereceğime SÖZ veriyorum ; )

Herkese mutlu, sağlıklı ,huzurlu bir yıl olsun dileklerimle.

Sevgiyle...

birocakikibinonsekiz/F.B.Ö.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE