19 Ocak 2010 Salı

Salaş Yelek


Evet sevgili arkadaşlarım, az örüp çok yol katetmek istiyorsanız bu yöntem süper :).

Daha önce bu yöntemle şal örmüştüm. Çok da kullanışlı olmuştu. Üstteki resimde belli oluyor ama genede anlatayım. Tam hatırlamıyorum ama sanırım 80 ilmek le başladım. 2 düz 3 ters şeklinde istediğim uzunluğa gelene kadar ördüm. Daha sonra yaka kısmını ayırdım ve ön parçaları ördüm. Kesmeden önce 3 ters olan kısımların orta ilmeklerini kaçırdım :) yani söktüm. Yukarıda sökülmüş ve sökülmemiş halleri sanırım belli oluyor.

İşte bu kadar kolay, sadece iki yandan diktim ve giydim :)


Biraz fotoğrafları aceleye getirdim ama olsun. O kadar çatlak su kaçırmaz :)


Malum bu akşam Arog var bilmem kaçıncı kez izlicem ama olsun, neşelendiriyor beni :)
Haydi görüşmek üzere...

33 yorum:

  1. Süpersinnnnnnnn cok güzel yaaa ellerine saglik bende denemem lazim artik sene ye kisa biter heheh sana da süper yakismis ;-)

    YanıtlaSil
  2. Şekerim gerçekten çok kolay :) dene bence.

    YanıtlaSil
  3. Abooooo....dihandim...:)

    Tatlim bu ne güzel bir yelek böyle... süper ötesi bi$ey. gül$ahla bende aynisindan yapmak istiyoruz,yapmassak kusur kaliriz zaten.:))

    YanıtlaSil
  4. Ama bu yelek çooook güzel olmuş.Benimde yapmam lazım::)ellerine sağlık canım iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. Şahane olmuş bucancım iyi günlerde giy. Ayrıca teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bu hırkanın olayı nedir şimdi? aksesuar olmaktan öteye gitmeyecek di mi?

    YanıtlaSil
  7. *Bigiciğim kısa sürede örülüyo başlayın hemen :)
    *Çiçekciğim sende başla :) hem ilmekleri kaçırmak acaip keyifli
    *Mamilacığım teşekkürler
    *Sürüden ayrılan koyun, sürüden ayrı durmak için mi sordun bu soruyu :) şekerim gayet işlevsel aksesuar olarak kullanabileceğin gibi ısınmak içinde kullanılıyor. Bakma delikli olduğuna sıcacık yapıyor :)
    *Stilim Direktörüm hamaratlıktan ziyade zamanım çok :) çoluk yok çocuk yooook işe gidip geliyom işte :)))

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş eline sağlık
    canım güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan, eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş tatlm ellerine sağlık.denicem..

    YanıtlaSil
  11. Çok güselmiş ablacım, şu bizim şallara benzio hani hepimizde tek tip varya hihihi:) yelekde şık olmuş he bundanda mı yapsak ne?:)ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Tûbacım zaten o şallardan esinlendiydim (komik bi kelime oldu) bende :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmus... ellerine saglik! örgüden hiç anlamiyorum. en fazla tigla zincir çekerim dicem ama en son ne zaman elime aldigimi bile hatirlamiyorum. iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  14. muhteşem olmuş ah birde anlasam 2ters 3 düz nasıl oluyor senle birsen sayesinde örgü yapmayıda öğreneceğim sanırım

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş süper.

    YanıtlaSil
  16. harika görünüyor bu örgüyü hiç denememiştim ben.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. çok şık olmuş ellerinize sağlık, hemen kendimede bir tane örmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  18. yani 2 düz olanlar kalacak, diğer ilmekleri bırakacağız yanlışanlamamışım değil mi?
    çok şık olmuş bu arada

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Bucanni, modeli, rengi, modern, zarif hırka olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  20. ben çok beğendimm ben de örcem:) ama sökme işi nasıl olcak pek anlamadım bi denicem yapamazsam sorarım olurrmu:)

    YanıtlaSil
  21. bu kaçırmalı örgüyle şal örmüştüm ben de bir ara. bu yelek fikrine bayıldım ama. çok sağol canım ;D

    YanıtlaSil
  22. Olmuyo beceremiyorum.Şu en sondaki kesme işi bi türlü kafama yatmıyo :(
    Videosu falanı yok mu bunun

    YanıtlaSil
  23. Seyyahcığım önce ilmekleri kaçırıp sonra kesiyosun. Maalesef videoya çekemedim :)

    YanıtlaSil
  24. sıcak tutabileceğine inanamadığım için soruyu sordum :)

    YanıtlaSil
  25. sürüden ayrılan koyun- canım gerçekten sıcak tutuyor, bide yapılışı çok kolay bi dene istersen :)

    YanıtlaSil
  26. deniyeyim değil mi? yün şiş örgü bana ne yakışır. yarın öbür gün tığ, iğne iplik işine girer havlu kenarı masa örtüsü örerim di mi :)

    YanıtlaSil
  27. sürüden ayrılan koyun- çorapcı köy diye bi köy var bilmem duydun mu. Erkekler kahvede çorap örüp geçim sağlıyor. Bence bir dene ayrıca strese de birebir :)

    YanıtlaSil
  28. kafakağıdımda çorapçı köy yazsaydı bende geçimimi çorap örerek sağlayabilirdim ve stresim olmazdı.

    YanıtlaSil
  29. ya bayıldım sana..hakkatten ne marifetli hatunsun=)salaş yeleği deniycem.takıldığım yer olursa kafanı tırmalarım,demedi deme ;)

    YanıtlaSil
  30. cok guzelolmus amaben pekorgu bilmemanlamadigim 3 ters olan kisimlari nasil soktun anlamadin azicik ayrintili anlatirmisin sevinirim bende yapmak istiyorum.birde en ustteki on tarafmi boylemi yani nasil biraz ayrintili anlatirmisin benim gibi orguyu yeni ogrenenler icin tesekkurler cevabini bekliycem

    YanıtlaSil
  31. adsız arkadaşım :))
    elimden geldiği kadar anlatayım inşallah yazdıklarımı görürsün.İstediğin ilmekte örgüye başlıyorsun. enseye geldiğinde ense kısmını kesmeden önce 3 ters olan 3 ilmekten ortadakini aşağıya kadar ilmek kaçırıyosun ve enseyi öyle kesiyosun.Sonra ön iki yanı örmeye devam ediyosun. yani dikiş felan yok yeleğin tamamını bi seferde örceksin. Önleride istediğin boyuta getirince kesmeden gene
    üç ters olan kısmın ortadaki ilmeğini kaçırıyosun ve kesiyosun.
    Yeleğin bitmiş oluyor. sevgiler..

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE