8 Ağustos 2009 Cumartesi

Düğün için iğnelik (iğnedanlık)

25 Ağustosta yeğenimin düğünü vardı. Her düğünde takı töreninde mutlaka toplu iğne lazım olur. Buna benzer bir kadehi arkadaşım satın almıştı onda görmüştüm. Bende yeğenime bir tane yapayım dedim. ihtiyacınız olan sadece bir parça beyaz tül, bir kadeh, süslemek için bir iki çiçek, kurdele, boncuk, sünger , tabi birde silikon tabancası.
Öncelikle kadehin ağız kısmında bir bombe oluşturacak şekilde süngeri hazırlayıp, beyaz saten bir kumaşla kapladım. Hazırladığım süngeri bardağın içine silikonla yapıştırdım. Beyaz tülü kadehi saracak şekilde kesip, kadeh tabanını ortaya alarak tülü kadehe kurdele ile bağladım.Tülü uçlarından lame boncuklar kullanarak kadehe silikonladım.
Kadehin ön yüzünü süslemek için mor bir tül içine beyaz ve mor çiçekler koyarak küçük bir buket hazırladım. (kendiniz yapmak yerine düğünlerden kalan nikah şekerlerinide kullanabilirsiniz) Buketimi lame kurdele ile tamamladım. Son olarak buketimide kadehe silikonladıktan sonra iğneliğimiz bitmiş oldu. Ve düğüne hoş bir ayrıntı kattı.
Yakında düğünü olanlara küçük bir öneri...

Sevgiyle...


İnstagram@bybucanni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE