12 Ocak 2010 Salı

Yeşil Tiftik Kazak


Hani burada bahsettiğim yeşil şey vardıya nihayet bitti :) mutluyum, huzurluyum.
Modeli Birsen'in bu yazısından almıştım. Başlayalı epey olmuştu. Neyseki bitti. Ama ben uslanmadım yine örgü bişeylere başladım. Etraf yarım işle doldu.
Niye? çünkü ben aynı anda bir sürü şey yapmak istiyorum.
Dikiş dikerken aklım örgüde, örgü örerken kitapta, kitap okurken bloglarda vs. vs. vs. İşte böyle. Şimdi de aklım keçelerde :) O yüzden yazdıklarıma bile adapte olamadım.
En iyisi kaçayım ben.
Haydi yarın görüşmek üzere...

17 yorum:

  1. süper birşey olmuş çok şık. bende artık bıktım çocuk yeleği örmekten kendime birşeyler başlasam mı artık acaba? sanırım bütün elişi yapanlar aynı durumda etrafta birsürü yün, kumaş, iğne iplik ve yarım iş var :))

    YanıtlaSil
  2. Bucan Gülsah12 Ocak 2010 09:48

    Cok güzel olmus sanada cok yakismis ellerine saglik ;-)

    YanıtlaSil
  3. nekadar güzel olmuş, üzerine oturmuş hemde, çok şık güle güle güzel günlerde giyin canım..

    YanıtlaSil
  4. Hazır gibi sanki helal kız dal hadi keçelere :)

    YanıtlaSil
  5. hihhh çok süper olmuş cnm eline sağlık :) bu arada bloğumda bildirimin var şeker ;)

    YanıtlaSil
  6. Oooo...Çok yakışmış.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Canim ya modelin aynisinida yapmi$sin,valla helal sana!!!
    Cokta yaki$mi$..ye$il ye$il..:)
    Sen bu örgü i$ini iyicene a$tin, sana yakin bir yerlerde oturmayi cok isterdim bir sürü $ey ögrenirdim senden.:)

    Ben sari $eyi hala bitiremedim :))bazen diyorumki gün 24 saat degilde 40 saat felan olsaydi.:)

    (Saclarini merak ettim,cok ho$! hafif dalgali görünüyor,fönmü cektin?:))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş hazır gibi duruyor.
    ellerine sağlık,iki no şişle ördün
    heralde bu kadar ince ve güzel düştüğüne göre:)
    bildirimin var bloğumda..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. aa çok güzel olmuş bu yaa..çok düzgün el örgüsü gibi değil..çok kalite görünüyor ayrıca eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler arkadaşlar. Bigiciğim saçlarımı kestirdim biraz. Başka bi numara yok :))

    YanıtlaSil
  12. Ben ilk resime baktim, sandim ki hazir bu.
    Megersem sen yapmissin, harika bisey! rengide cok hos ayricaaa. Ayyy modelo gostermm lazim hemeeen.

    YanıtlaSil
  13. Ben ilk resime baktim, sandim ki hazir bu.
    Megersem sen yapmissin, harika bisey! rengide cok hos ayricaaa. Ayyy modelo gostermm lazim hemeeen.

    YanıtlaSil
  14. Ayşeciğim teşekkürler, sana gelmek istiyorum ama giremiyorum bloğuna haberin ola.

    YanıtlaSil
  15. Rengi ve design'i süper. Gercekten cok guzel seyler yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  16. Black Pearl canım benim sağolasın.

    YanıtlaSil
  17. diyecek kelime bulamadım
    eline sağlık demekten başka.. harika olmuş canım

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE