4 Mart 2010 Perşembe

Tığ işi şal-fular


Canlar Bucanni'nin bu ara çok zaman problemi var. Çok sık zitarete gelemiyorum sizleri. 2 hafta sonra bir parça rahatlayacağımı düşünüyorum, yaaa sabır :)
Arada bir iki bişey yapıyorum ama görüldüğü üzere dinlenme anların da oturduğum yerde yapılacak işler.


Bu modeli sevgili Nihalcikten bulduk :) Teşekkürler canım, örneğini bizimle paylaştığın için.
Basit ama çok güzel bir örnek. Bucaniler haydi iş başına :)) ve de diğer çok kıymetli takipçilerim.


Örnek kolay diye ayrıntı yazmadım ama yardım isteyen olursa ardımcı olurum.
Haydi şimdilik öpüyor ve kaçıyorum. Herkese iyi uykular.

23 yorum:

  1. Gerçekten kolay ama bütünüyle çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.
    Ben de arkadaşımda gördüğüm bir örnekten şal ördüm bu arada, ama ne yazık ki benim makina yakından çekmiyor, örneği görünmeyince de birşey belli olmuyor:( Artık yeni makina alabildiğim zaman resimlerim...

    YanıtlaSil
  2. bu örneği özellikle kırmızıda seviyorum, elinize sağlık bende görüyorum ama yapılışını bilmiyorum

    YanıtlaSil
  3. canım aynı zaman problemi bende de var:) şalın modeli ve rengi çok
    güzel..bence pasajına koy da tık tıklayalım..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. Rengi de modeli de çok hoş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. boyunda takılı hali çok güzel durmuş.ellerine saglık

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık,renk ve model şahane olmuş

    YanıtlaSil
  7. çokkkkkk güzel renkte harika
    ama ben çözemedim accık açıklama rica etsem

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık çok güsell olmuş

    aahhhh ahh birde ben becerebilsem motifleri ya

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Bucani, zaman problemi yaşayanlardan biri de benim şu iki aydır kendime zaman ayıramaz oldum sağlığımız iyi olsun da gerisi kolay. Şalınızın rengi görüntüsü çok şık olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. canım kitabı okumaya başladım ancak bir ordan bir burdan anlatıyor,tasviri çok,karmaşık biraz yinede güzele benziyor

    YanıtlaSil
  11. Süper süper süper... Bayıldım ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. HARİAK ÇOK BEĞENDİM...MODELDE BASİTE BENZİYOR..BİRAZ İNCELERSEM ÇIKARTABİLİRİM HERHALDE....ELLERİNE SAĞLIK......

    YanıtlaSil
  13. ayyy rengi çok çok güzell.model de öyle.eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. boyunda şal olarak çok hoş durmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Tatlim ellerine saglik cok güzel olmu$ $alin.:) Hemen anneme göstereyim belki yapar.:)

    Bunca i$in icinde bir$eyler yapmaya cali$iyorsun ya bravo gercekten!:)
    Sinavlarinda sana bol $ans diliyorum gülüm.

    YanıtlaSil
  16. arkadaşım allah kolaylık versin.. fların rengi de modelide süper.sevgiler

    YanıtlaSil
  17. çok şık olmuş renkte çok güzel....

    YanıtlaSil
  18. Cok ho$ olmus CanBucan ,cok beyendim...tabi sen yaparsinda güsel olmas mi ? saglikla keyifle kullan canim.Kendini fasla yorma,kolay gelsin ;o) sewgiler...

    YanıtlaSil
  19. Canlar çok teşekkürler güzel yorumlarınız için. En kısa zamanda yapılışını anlatmaya çalışacağım sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. valla süper olmuş,renginede bayıldım heee şeker..

    YanıtlaSil
  21. Canımmmmm çok şık,rengine bayıldım ,sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş canım. renk zaten süper. yapılışını ben de dört gözle bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  23. bayıldım çok güzel olmuş.. ama malesef sadece bakıp bayılabiliyorum elimden örgü işi gelmez hiç denemedm şal falan ama çok güzel ya tamda istedigim modelmiş güle güle kullan buccannicim..

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE