24 Nisan 2014 Perşembe

Şükür Listem

Ah benim emektar blogum. 
Facebook, twitter, instagram yokken bi sen vardın içimizi döktüğümüz, hayatımızı paylaştığımız. Her şey gibi bir çoğumuz senide tükkettik. Oysa ki ben severdim burada vakit geçirmeyi.
İstikrarlı arkadaşlarımı bir bir kutluyorum. Vallahi helal olsun. Bense bir dargın bir barışık arada ses verip kaçıyorum. Aslında hayat aynen devam ediyorda bloga geçirmeye üşeniyorum. 
Sanırım  bu dönem benim için içe yolculuk vakti. 
Elimdekilerin farkına varma ve bütün bunlar için bol bol şükretme vakti.
Olur ya, siz unutmazsınız hayatınızın güzelliklerine şükretmeyi ama gene de bir anımsama olsun istedim. 
Belki aranızda birilerine iyi gelir okumak. 
Yada belkide sizde kendi listelerinizi yaparsınız. Kim bilir ; )

1- Vücudumdaki tüm organlar birbirleriyle uyum içinde çalışıyor, bu nedenle sağlıklı olduğum için şükürler olsun.
2- Yüzümle, bedenimle, düşüncelerimle, duygularımla, davranışlarımla, hayatla ve insanlarla barışık olduğum için şükürler olsun.
3- Bedenimdeki tüm hücreleri, kemikleri, kasları, damarları, sinirleri ve cildimi seviyorum ve tüm hastalıklardan özgür oldukları için şükürler olsun.
4- Sahip olduğum zekam ve yeteneklerim için şükürler olsun.
5- Sağlıklı bir vücut, sağlıklı bir zihin ve sağlıklı bir ruhsal yapıya sahip olabildiğim için şükürler olsun.
6- Bolluk ve bereket içinde yaşadığımız için şükürler olsun.
7- Çalışacak bir işim olduğu için şükürler olsun.
8- İhtiyacım olan tüm eşyalara sahip olduğum için şükürler olsun.
9- İhtiyaçlarıma ve isteklerime yetecek kadar gelirim olduğu için şükürler olsun.
10- Kuvvetli bir belleğe sahip olduğum için şükürler olsun.
11- Sıhhatle nefes alabildiğim, görebildiğim, duyabildiğim, koklayabildiğim, tat alabildiğim, dokunabildiğim, haz alabildiğim için şükürler olsun.
12- Öğrendiğim ve hayatıma uygulayabildiğim tüm standartlarım için şükürler olsun.
13- Her sabah erken saatlerde uyanabildiğim ve uyanınca güne güvenle ve neşeyle başlayabildiğim için şükürler olsun.
14- Her sabah sevdiklerime ve ayrıca geçmişte beni üzen, yaralayan, inciten herkese dua edebildiğim için şükürler olsun.
15- Geçmişimde beni üzen, yaralayan ve inciten kişileri affedebildiğim için ve geçmişimden özgürleşebildiğim için şükürler olsun.
16- İnsanların iyi yanlarını görüp, onları oldukları gibi kabullenebildiğim için şükürler olsun.
17- Sevdiğim ve sevildiğim için şükürler olsun.
18- Genç , sağlıklı ve dinamik göründüğüm için şükürler olsun.
19- Beni seven, birbirine bağlı annem – babam ve kardeşlerim olduğu için şükürler olsun.
20- Güven duyabildiğim ve sevdiğim çalışma arkadaşlarına sahip olabildiğim için şükürler olsun.
21- İyi komşulara ve arkadaşlara sahip olduğum için şükürler olsun.
22- Bilinç seviyem ve sezgilerim her geçen gün arttığı için şükürler olsun.
23- Sevdiklerimle iyi koşullarda tatil yapma imkanına sahip olabildiğim için şükürler olsun.
24- Sevgi dolu bir yüreğim ve iç huzurum olduğu için şükürler olsun.
25- Her zaman şükretmeyi alışkanlık haline getirebildiğim için şükürler olsun.
26-Müslüman doğduğum için ve bütün güvenim , ümidim , geleceğim makamın Allah’tan olduğunu bildiğim için şükürler olsun. (AMİN)

S
evgiyle...

4 yorum:

  1. Bu güzel hatırlatma için teşekkürler...ara sıra hatırlamak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. aminnn Şükürler olsun ve şükrettiklerin daim olsun canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Amin şükürler olsun💘

    YanıtlaSil
  4. şükürler olsun tabii

    insan bazen çok değer verdiklerini bile ihmal edebiliyor,ben de öyleydim :(

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE