18 Eylül 2009 Cuma

Keçe Çalışmam Tamamdır


Nihayet burada ve burada bahsettiğim keçe çalışmam bitti. Keçelerle süslediğim çok sevimli bir çantam oldu. Bu ilk keçe çalışmam olduğu kadar aynı zamanda ilk çanta denemem. Başarılı oldummu? Bence oldum :))

Dikiş dikmek yada el emeği ile herhangi birşey üretmek bence çok keyifli. Benim çok zamanım olmadığı için çalışmalar biraz yavaş ilerliyor ama olsun. Sonuçtan her defasında memnun kalıyorum. İçime siniyor.

Fermuar dikmek yerine metal çıtçıt kullandım. Daha pratik :)

Çantanın iç astarına iki gözlü bir cep yaptım. Diğer çantalarımdan biliyorum çok işe yarıyor.


Çanta dikmek çok kolaymış onu öğrendim. Ama üstünü süslemek zahmetli. Keçeleri dikmek bayağı zamanımı aldı. İşte sonuç budur. Bakalım siz nasıl bulacaksınız. Yorumları bekliyorum. Sevgiyle...



15 yorum:

cingifilli dedi ki...

çok beğendimm.çok şirin olmuş.
güle güle kullan.
sevgiler...

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

ÇOK DA GÜZEL OLMUŞ HELE SÜSLEMESİ HARİKA BENCE İLK DENEME İÇİN MHTEŞEM ELLERİN DERT GÖRMESİN

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şeker olmuş, bayıldım:)

dshandmade dedi ki...

ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Çanta dikmek çok keyifli gerçekten, bitince omzuna asıp çıkmanın tadına varılmıyor. sevgiler.

içimdeki yolculuk dedi ki...

ilk çanta ve keçe çalışman böyleyse devamını düşünemiyorum çünkü çok güzel olmuş ilk gibi durmuyo

neduk dedi ki...

Hiç ilk kez yapılan bir işmiş gibi durmuyor.Ellerinize sağlık.Çok hoş.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

ilk ki böyle olursa diğerleri nasıl olur acaba güzel ellerinize sağlık...

neduk dedi ki...

Ben de size mutlu bir bayram dilerim.
Sevgiler.

Antigone dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık ;))

Rumeysa dedi ki...

çok güzel, cici bi şey olmuş..:)

gercekten ilk kez mi yapıldı bu şimdi??? inannnnmammmmmm...;):):)

Jaensue dedi ki...

çok cici olmus bu:)Sevgilerimle...

Gelin Ayşe dedi ki...

Tek kelimeyle hayran kaldim! A$ik oldum resmen. Cok $irin olmu$. Keke bende yapabilsem.

dakikadanonce dedi ki...

sevgili bucanni yeni gördüm çantanı. harika olmuş. ilki böyleyse 2. 3. düşünemiyorum. Güzel günlerde kullanman dileğiyle canım.. Bayıldım ben yaa kız çok tatlı olmuş sahiden

pembe masallar dedi ki...

gerçekten şahane olmuş ellerinize sağlık

Bucanni dedi ki...

Teşekkür ederim : )

 

KAÇ KİŞİ ONLINE