6 Eylül 2009 Pazar

Kokoşum Ben Kokoşum :)

Bilen bilir kıvırcık saç yıkandığı ilk gün süperdir ama ertesi gün maalesef tülerip uçuşmaya başlar. Ve bende kıvırcıklardan olduğum için bu sorunu çok yaşarım. Aslında bu sorunu ben kendi açımdan çözmüştüm ama hayin wella benim kullandığım köpüğü artık yollamıyor Bursa'ya. Ay ben ne anlatcaktım konu nerelere gitti neyse fırsat bu fırsat Wella'ya sesleniyorum olurya bir duyan olur sesimi. Wella lütfen köpüğümü Bursa'ya yolla :)


Resminide koyayımki yanlış olmasın. Diğer çeşitlerinden var ama bana, ablama, ailemdeki ve çevremdeki bilimum kıvırcıklara resimdeki köpük lazım.
WELLA KÖPÜĞÜMÜ BURSA'YA YOLLA
Buda sloganımız olsun bari :)))


Neyse asıl konuya gelelim. İftar için dışarıya çıkacaktım. Köpük sorunu yüzünden saçlarımı toplamaya karar verdim. Bu yazımda bahsetttiğim elbisemi giydim. Ne hikmetse saçımada bişeyler takasım geldi. Hemen elbisemden artan saten kumaştan üç tane gül kıvırıverdim.
Güllerin yapımını Lacheen'de görmüştüm. Merak edenler video için tıklayabilirsiniz
İşte benim güllerim. Bu gün saçıma taktım. Başka bir gün duruma göre boynuma yada bileğime takabilirim. Ben bu gülleri çok sevdim.


Yapması çok kolay deneyin derim. Sevgiyle...

7 yorum:

  1. KOKOŞLARI ÇOK SEVERİM,DÜNYAYA DA GÜZEL GÖZLE BAKARLAR,OYUNCAK İŞİNE GELİNCE BENCE BAŞLAMALISIN ÖNCE KALIN İP VE TIĞ İLE ÖR ÇOK ZEVKLİ GÖRECEKSİN.YARDIMA HAZIRIM

    YanıtlaSil
  2. Güllü saç modelin çok güzel.Çok yakışmış.Wella'nın internet sayfasına yorum bırak.Derdini anlat.Sana pek çok hediye ürünle geri dönebilirler.Ben Palmolive'e bir şikayetimi yazmıştım.İnanamadım.Bir kucak ürün gönderdiler.Problemle hemen ilgileneceklerini bildirdiler.Bunlar da öyle yapabilir.Dene bir kere derim.

    YanıtlaSil
  3. kıvırcık biri olarak,teşekkür etme isteği doğdu..teşekkürrr.

    YanıtlaSil
  4. vaoooovvvvvvvv....elbiseniz gerçekten çok şıkmış.bence satenlede çok güzel tamamlanmış.hiç ilk dikişe benzemiyor.çok güzel olmuş.yaptığınız güller de saçta ve boyunda özellikle çok hoşuma gitti.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin bloguma tatlı, becerikli kız.

    YanıtlaSil
  6. ben de bir bonus olarak en cok elıdorun 7/24 unden memnun kaldım cıktıgı gunden berı kullanıyorum.. gerçi yeni ambalaj falan dediler kalitesini düşürdüler..:( köpük daha sert tutmuyor mu??

    YanıtlaSil
  7. Rümeysacığım bir ara 7/24 ü bende kullanmıştım ama köpükle kesinlikle daha iyi oluyor. Eğer yaşadığın yerde bu köpüğü bulabilirden bir dene derim. Sert olmuyor. tülermeyi önlüyor. Harika kıvır kıvır buklelerin oluyor. İnşallah bulur denersin. sevgiyle..

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE