29 Ekim 2009 Perşembe

Nefes:Vatan Sağolsun


Film: Nefes: Vatan Sağolsun

Yönetmen: Levent Semerci

Senaryo: Levent Semerci, Hakan Evrensel, M. İlker Altınay

Oyuncular: Akan Atakan, Barış Aydın, Barış Bağcı, 40 konservatuar öğrencisi

“Nefes : Vatan Sağolsun”, 2365 metre yükseklikteki Karabal Jandarma Karakolu`nu korumakla görevlendirilen bir yüzbaşı komutasındaki kırk askerin hikayesidir.
Büyük çaplı bir sınır ötesi operasyonun başlamasıyla, telsiz röle istasyonunun bulunduğu Karabal Jandarma Karakolu`nun önemi daha da artmıştır. Çünkü operasyona katılan birliklerin haberleşmesi artık bu röle istasyonu ile sağlanacaktır. Güneydoğu’da Irak sınırına yakın bir ilçedeki Komando Tugayı`nda görevli Yüzbaşı ve emrindeki askerler, tipi ve karla mücadele ederek iki gün süren intikalin ardından karakola ulaşırlar.
Karakol`da bulunan Jandarma askerleri ile birlikte geçirdikleri günlerde acıyı, sevinci ve hasreti paylaşırlar; son güne kadar karakolu ve telsizi koruma görevlerini yerine getirmek için mücadele ederler.

Dün akşam filmi izlemek kısmet oldu. Şu günlerde yaşanan olayları göz önünde bulundurunca bu kadar şehit boşamı verildi demeden duramıyor insan. Şehit yakınlarının yürekleri vatan için evladımı kaybettim düşüncesi ile bir nebze soğuyor. Bu düşünceden şüphe ederlerse tabiki isyan ederler.
Filmi gerçekten etkileyici buldum. Duygu tam verilememiş olsada konu güzel işlenmiş. Görseller çok iyi. Beni en çok etkileyen ilk sahneler oldu. UYURSAN ÖLÜRSÜN. Yazarken bile etkileniyorum. Mutlaka herkesin izlemesi gereken bir film.

CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

4 yorum:

  1. bu filmi izlemedim ama merak ediyorum.bakalım buraya ne zaman gelir?ben bugün bayrama katıldım,çok güzeldi.bayramın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. merhaba canim,cumhuriyet bayramin kutlu olsun!
    Nefesi bende cok izlemek istiyorum,sanirim yakinlarda burdada vizyona girecek.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. EVET İZLEDİM ..HARİKA BİR FİLM...BENDE TAVSİYE EDİYORUM....SEVGİLER CANIM....

    YanıtlaSil
  4. cnm ben de yazmıstım blogummda ben de cok sevdimmm

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE