11 Ekim 2009 Pazar

İstanbul'dan mektup var 2- Müzinin perdesi

İstanbul'dan gelen mektuptan bir tek kirazlar çıkmadı :) Birde bu perdeyi yollamış sevgili Müzi.
Burdayken elişi üzerine çok sohbet ederdik. Birşeylerle uğraşmanın psikolojimizi olumlu yönde etkilediğini düşünürdük. Müziciğim İstanbul'a gidince yeni ortam olduğu için biraz sıkıldı.
Kendini meşgul etmek için mutfağına perde yaptığını söylemişti. Güzel olacağını tahmin ediyordum ama bu kadarını beklemiyordum :) Şekercim gerçekten canı gönülden söylüyorum. Çok beğendim. Bu ipleri tek tek bağlamak sabır ister. Asıl sabrına hayran kaldım. Ellerine sağlık canım benim.

Ve Şans hep seninle olsun. Sen izin verdiğin sürece zaten hep yanında olacak :)


Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE