25 Aralık 2009 Cuma

Birsen'in Çantası Tamamdır


Ohhh nihayet Birsen'in bu yazımda bahsettiğim çantası da bitti.

Sevgili Leyya'nın sözüne uydum ve çanta ile astar arasına keçe koydum. Valla süper oldu. Leyyacığım teşekkürler, milyon tane öpücükler :))

Çantanın fotolarını çekerken benim aklıma başka bir fikir geldi. Ya bu çantadan ne güzel bebiş çantası olur dimi. Bebişin bezini ıvırını zıvırını doldurursun içine :)
Valla bu fikrimi beğendim ben. Fikrim şöyle köşede dursun yarın öbürgün hamile birileri olursa bi çanta, bi alt açma zımbırtısı, bide biboron koyma şeysinden diktim mi süper hediye olur valla :)
Bigiciğim güle güle kullan emi. Yıllardır hep sen bana dikiyodun. Nihayet bende sana birşey dikebildim gururluyum, mutluyum :))) Çantanın cebinede sevgimi koydum haberin olsun :)
Haydi öptüm şimdilik.

22 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

çok güzel olmuş süper resmen.. ellerine sağlık

... dedi ki...

bebek çantası fikri çok güzel,çana da çok güzel,eline sağlık... ben de kendime çanta dikmeye çalışıyorum.ama erdek te ne yazık ki güzel kumaş ve malzeme bulmam zor oluyor.sömestrde Ankara ya gidersem toplayıp geleceğim...yeni çalışmalarını bekliyorum,bana da heves geliyor:))

şehnaz dedi ki...

ellerine sağlık canım...çok güzel olmuş....

dakikadanonce dedi ki...

süper olmuş. bende deseni istemiştim ya senden onun için kullanacağım nasip olursa. 4 ay sonra teyze oluyorum inşallah

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şeker olmuş, ellerine sağlık.
Birsen de güle güle kullansın.

noyumberry dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş:)
arasına keçe koymak fikri güzel, çantayı daha dolgun yapmıştır..
güle gele kullansın Birsencim..

BirSen dedi ki...

Ah tatlim beniiiim...:)
Bu ayni hazir gibi olmu$ bebeeeem...bayildim,bayildim :)))
$imdi Gül$ah söyledi cantan bitti diye, misafirde var ama dayanamayip hemen görmek istedim.
Tek kelimeyle SÜPER olmu$ canimin ici!:)) Bebek cantasi fikride cok güzel gercekten.
Cok ama cok te$ekkür ederim canim benim.:) misafirler gitsin aricam seni.cok öptüm :-*

Bucanni dedi ki...

Baharcığım teşekkürler
Deryacığım heveslendirebiliyorsam ne mutlu bana
Dakikadanönce şekerim ne güzel yeğen çok seviliyor.Senin yapacağın çantayıda merakla bekliyorum.
Bizimgibiler teşekkürler.
Noyumberry sağol canım
Bigiciğim beğendiğine çok sevindim belki sende bebek çantası olarak kullanırsın ;)
Öptüm hepinizi

Leyya-craftmania dedi ki...

çok güzel olmuş canım.kuzenin güle güle kullansın:)

Bucanni dedi ki...

Leyyacığım sağol senden beğeni duymak çok güzel.

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

çok güzel olmuş olur tabi ıvırı zıvırı alır vala..

Gülsah Bucan dedi ki...

vermis yine coskuyu Bucanlarin hamarat kizlarindan biri ...harika olmus ellerine emegine saglik ..
Öpüyorum cok cok

Bucanni dedi ki...

Fundacığım sağol
Gülşahım yaptık işte bişiler :)

neduk dedi ki...

Rengi, dikişi herşeyi çok güzel.''Sen de dene''diye şeytan dürtüyor:)

Bucanni dedi ki...

Nedretciğim uy şeytana :)

evcilik dedi ki...

Harika bir iş olmuş,ellerine sağlık.Bende ilk bakışta bebek çantası olarak düşünmüştüm:))
sevgiler,selamlar.

biyasimadahagirdim dedi ki...

bu çantanın güzel olacağı yapım aşamasında belliydi:) ellerine sağlık, birsen güle güle kullansın;)

Elvan dedi ki...

ohh ellerine sağlık canım, kıskandım walla:))

Bucanni dedi ki...

Teşekkürler canlar :)

sibel dedi ki...

nefis bir şey olmuş canım ,eline sağık.

sena dedi ki...

çanta harıka olmus.eve donunce ben de calısmalara baslayacagım artık.kopya cekerım buradan:)).

violet dedi ki...

bu çantada çok şirin olmuş

 

KAÇ KİŞİ ONLINE