15 Mart 2010 Pazartesi

Tığ işi üçgen şal yapılışı




Canlar söz verdiğim gibi bu yazımdaki şalın yapılışını dilim döndüğünce anlatayım.
İlk önce üst fotoda gördüğünüz gibi 15 zincir çekip ilk zincire batıyoruz.


15 15 üç kulak olacak şekilde yine hep ilk battığımız zincire batıp 7 zincir çekiyoruz.


Çektiğimiz yedi zinciri en son yaptığımız kulağın tam orta zincirine batıyoruz. ( yanlız kulak tanımlaması komik oldu :) dimi )


üst resimde görüldüğü üzere oraya da iki kulak yapıyoruz. Araya yine 7 zincir çekip 2. kulağın tam orta zincirine batıyoruz.

Yani ilk yaptığımız üç kulağın üzerinede ikişer kulak yapıp yedi zincir çekip başa dönüyoruz.



İlk kulağa 15 zincir çekerek iki kulak yapıyoruz. Bundan sonrası biraz farklı

Bu sefer ikinci kulağa geçince ikinci kulağı diğer kulakla bir araya getirip aynı anda ikisinin de tam ortasına batarak beraber topluyoruz ve yine arada 7 zincir çekiyoruz.


Bundan sonraki bütün sıralarda ilk ve son kulakları tek, ortadaki kulakları ikişerli toplayarak devam ediyoruz.


Umarım fotolardan anlaşılıyordur.


Kulaklar 20 sıra olunca en üst sırayı kulak yapmadan sadece zincir çekerek bitiriyoruz. Daha sonra şalın etrafını 1o zincir çekip fıstık yaparak bitiriyoruz. Ben henüz o kısma gelemediğim için fotolayamadım :) diğer şala bakarsanız sanırım anlaşılır nasıl yaptığım. Yada benimkini yaparken fotolarım yine. Bu arada en önemli ayrıntı bitince ütülüyoruz. İşte ütüden sonra süper oluyor.
Ehh benden bu kadar şu sınav muhabbetim bitsede rutinime dönsem. Ders çalışmak dışında yapmak istediğim bir sürü şey var :)
Şimdilik öptüm hepinizi. Görüşmek üzere...
*** Ben ziyarete gelemiyorum ama siz gelin emi :)









İnstagram@bybucanni

21 yorum:

  1. Ne güzel öğretiyorsunuz,Ben bile öğrenebilirim.Ellerinize sağlık.Sevgilerrrrrr.....

    YanıtlaSil
  2. Bucanni, çook teşekkür ederim ne iyi yaptın bu modeli tarif etmekle sevaba girdin. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş yakın zamanda uygulayacağım sanırım tığ kalın ip ince olacak öyle anladım

    YanıtlaSil
  4. ayyy harika bişey buu ama ben yok cixx anlamıyorum bu işten ya hu:((höfff

    YanıtlaSil
  5. Bitmiş halini merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok güzel anlatmışsın :)
    en kısa zaman da hatta yarın deniyeceğim..öptümm..

    YanıtlaSil
  7. Tatlim $alin yapili$ini cok güzel anlatmi$sin.;)
    öptüm

    YanıtlaSil
  8. Canım öncelikle ziyarete sonra güzel halk diline teşekkürler.Ayrıca ödülünü kutluyorum.Sevgi ve saygılarrrrr.....

    YanıtlaSil
  9. Bucancım şalın bitmişini bekliyorum.Anlatımın çok güzelde bende bu işler yok. kolay gelsin sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  10. becerebilirsem bir ara ben de deneyeyim bu şalı. çok güzel anlatmışsın canım ;D

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel anlatmışsınız, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. benim gibi şal hastasına bu yapılırmı?şimdi bunu da örmem lazım:))allahım yaaa tarif bile etmişsin.şallarımla gömün beni:)

    YanıtlaSil
  13. nerelerdesin görünmüyorsun:)

    Sana ait ''Dök dolabı'' Mimim var bloğum da alırsan sevinirim..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  14. Harika bir $al harika bir anlatim tesekkürler CanBucan´im...kolay gelsin...Insallah sinawlarin iyi gecer canim stress yapma emi...öpüorumm ii bak kendine sewgiler...

    YanıtlaSil
  15. Kuzum anlatsanda anlamam canım ben örgü tığ basmıyor kafam özlemişim valla blog gezmeyi mucx

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Bucanni yorumlarınızı artık göremiyorum diye merak ettim ancak cevabını aldım. Size başarılar diliyorum.

    Süprizlerin herzaman kapınızı çalması dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel açıklamışsınız şali çok teşekkürler hemen yapmaya başladım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. çok güzel açıklamışsınız şali çok teşekkürler hemen yapmaya başladım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. açıklama için teşekkürler, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık çok güzelde açıklamasını yapmışsınızdır.
    bu çalışma bnimde kare zincir şalımın arasında kullandığım örnekli kımını andırıyor ben de sizin gibi kulak tabrini kullanıyorum:)))
    tavşan kulağına benziyor diye:))))

    bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  21. It's fantastic that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.

    Have a look at my homepage :: wedding dresses

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE