22 Temmuz 2010 Perşembe

Basit, kullanışlı ve sevimli


Denizde, havuzda kullanmak için çok pratik bir elbise diktim. Fotoları çok acele çektiğim için kumaşın rengi çok net değil. Pembe- somon arası şile bezi bir kumaş kullandım.
Dikmesi çok kolay. Kumaşın iki yanından dikip göğüs ve kalça kısmına 2cm eninde lastik dikiyorsunuz ve serin sulara doğru yola çıkıyorsunuz :)



Nihayet bende cumartesi günü deniz yüzü göreceğim. Çook özledim denizi çoooooook.
Hepinize mutlu, huzurlu bir hafta sonu diliyor ve kaçıyorum.
Sevgiyle....

14 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzel bir fikir canım, güle güle kullan. Çokta güzel olmuş, ellerine sağlık. Sanada iyi tatiller güzel yüzmeler canım

mine dedi ki...

sade ve gayet şık becerikli olmak başka birşey : ) ellerinize sağlık

melike dedi ki...

Elbise hem çok pratik dikilmiş hem de çok şık olmuş, renginin güzelliği de başka yani. İyi yüzmeler:))

yurdagül dedi ki...

çokk hoş olmuş canım ellerine sağlık iyi günlerde kullanman dileğiyle.

Zeynep A. dedi ki...

çok güzel olmus. iyi tatiller canim!! :)

Güldeste Selen Dal dedi ki...

Ne kadar güzel bir elbise. Yapımı da kolaymış. <3

Narish dedi ki...

çok şık olmuşşş makinana sağlık bucancımm..

celebi74 dedi ki...

eline sağlık

Meraklı beti dedi ki...

ooh koşun serin sulara ben koşamadım daha::::))eline sağlık güzel olmuş

turkuaz dedi ki...

BERAT kandiliniz mübarek olsun.RABBİM Beratımızı hayır eylesin....

BirSen dedi ki...

Tatlim ellinden hic bir$ey kurtulmuyor.:)Tam tatilik bir model olmu$ bu,cok güzel!!;)
Seneye artikin üstünde görürüz.:))

Kurdele Nakışı dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş sanada çok yakışacak :) güzel günlerde giy iyi tatiller .

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

üzerinde harika duracağından eminim canım sağlıkla giy süper olmuş.

Yeşim dedi ki...

Sade ve şık :) tam benlik :) Ellerine sağlık tatlım çoook güzel olmuş. İçinde mutlulukla salın ;)

 

KAÇ KİŞİ ONLINE