22 Şubat 2010 Pazartesi

Yeni Çanta Düzenleyicilerim



Canlar ben bu çanta düzenleyicilere fena taktım. Ben memnunum ya istiyorum ki herkes yapsın kullansın. Sabah cup 2 saniyede çanta değişikliği tamamdır.



Yapamayanlar da bana gelsin :) Bu düzenleyicileri Pasaj'ım için yaptım. Daha ayrıntılı fotolar Pasaj da

Aslında paylaşacak başka şeyler,yarım işler de var da biraz zaman sorunu var. Yarım işler bitecek fotolar çekilecek ki paylaşalım. Neyse ufak ufak halledicem hepsini.

Şimdilik öpüyor ve kaçıyorum. Herkes kendine iyi baksın :) sevgiler...



31 yorum:

  1. sen varya süpersin...harika ..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. cnmm harikasın almayı istiyorum ama önümüzdeki ay bakarım artıkk :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel canım ellerine sağlık gerçekten çok kullanışlı dikiş makinası alınca bende yapıcam mutlaka

    YanıtlaSil
  4. Yahu ya bana biri acilen bu dikiş işini öğretir ya da ben çatlar ölürüm...
    İlan edilir....

    YanıtlaSil
  5. canım yine çoook güzel olmuş:))
    herkese,herşeyi yapıyorum bir
    kendime bakamıyorum gibi geliyor..
    terzi söküğünü dikemez hesabı..sevgiler öptüm..

    YanıtlaSil
  6. bucanniciğim çok şeker bunlar eline sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım benim ellerine sağlık süper olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  8. hepside birbirinden güzel olmuş canım. Bol Bol satışlar

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık bol kazançlar işşallah

    YanıtlaSil
  10. SÜPER BİR ŞEY ÇOK BÜYÜK RAHATLIK

    YanıtlaSil
  11. ah o zaman neden çabuk akıp gidiyor ben de yapamadım bu çanta toparlayıcılarda bi türlü:) (gerçi dağınık haline alışığım ne kadar düzenler bilmiyorum :D )ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Bir sürü oldu bunlardan desene şeker:)Eline sağlık hepsi tabikiii çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. canım bayıldım bunlara en kısa zamanda bend eyapmak istiyorum becerebilirmiyim bilmem.Makinam yok elimd dikeceğim

    YanıtlaSil
  14. Canim bayiliyorum senin fikirlerine, bu canta düzenleyicileride bunlardan birtanesi.:)
    Hayirli kazanclar diliyorum sana tatlim.;)

    YanıtlaSil
  15. canim yaa bunlarda güzel olmus benim düzenliciyim gelsin seve seve kulancagimdan eminim ... elerine saglik ne ara yaptin bunlari senin bir kac gizli yardimcilarin var herlade onca isi birden yapiyorsun öpüyrum sekerim süpersin özledimmmmmmmm

    YanıtlaSil
  16. Çok kullanışlı ve rahat büyük çantalar için ideal. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  17. -şehnaz teşekkürler canım
    -Tiryaki canım inşallah dikiş makinana biran önce kavuşursun.
    -ceciliacığım ne zaman istersen ben burdayım :)
    -karabidikim sağol canım
    -Çalışkan Arı canım ben kendi kendime öğrendim bence sende yapasın
    -Noyumberry canımcım sağol
    -sibelcüğüm sağol
    -Yeşim sağolcanım
    -dakikadanonce canım teşekkürler
    - AtolyeKedi sağol canım
    -GÖNÜL tavsiye ederim :)
    -biyasimadahagirdim teşekkürler
    -TÛBA öptüm bidenem
    -KARA KUZUCUĞUN ANNESİ canım eldede dikersin neden olmasın.
    -BirSen canımcım sen alasını yaparsın :)
    -Gülşahım keşke sadece şu ev temizliği için yarddımcım olsa, gerisini ben hallederim :) bende öslediiiimmm
    Belginciğim sağol

    Hepinize öpücükler...

    YanıtlaSil
  18. A delicious item indeed!
    Best wishes from Your Estonian follower who lives in Italy :)

    YanıtlaSil
  19. çok güzeller ama yaptığın çantalara bayılıyorum harikalar senden heveslendim makinam var kullanmayı bilmiyorum acilen öğrenicem

    YanıtlaSil
  20. benim de böyle bir şeye ihtiyacım vaaaaaaar :(:(:(

    YanıtlaSil
  21. gerçektende çok pratik ve kullanışlı bir fikir..
    ellerine sağlık.
    sevgiler,selamlar..

    YanıtlaSil
  22. tam benlik zaten dağınığım az toparlanırım çok kıskandım bende yapcamm:)

    YanıtlaSil
  23. Doğum günün kutlu olsuuuun.........

    YanıtlaSil
  24. Kandilin mubarek olsun arkadaşım :)ya ben senin şu çanta düzenleyicilerine hayranım bende yapıcam inşaallah.Bu arada doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle hep beraber mutlu ol inşaallah .)

    YanıtlaSil
  25. canım süper süper süpersin. bu arada doğum günün mü? kutlu olsun canımmmmmm uzuuuuuuun mutlu bir hayatın olsun. hediye paketin tamamlandıysa fotosunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Bugün Cuma,sen sewersin Cumalari,hayirli Cumalarin olsun...akabinde güsel bir haftasonu dilerim...
    Canta düsenleyici ise,süperrr :)

    YanıtlaSil
  27. Bucancım harikasın çok güzel,ellerine sağlık çok sevgiler

    YanıtlaSil
  28. elıne saglık harıka olmuşlar blogumda senın adına yayınladım umarım sakıncası yoktur ıstersen kontrol edbılırsın :)

    YanıtlaSil
  29. merhaba arkadaşım 10marifetten blogunun linkini aldım gerçekten güzel şeyler yapmışsın, yapmaktasın bende dikiş makinesi alıp dikiş ögrenmek istiyorum sen benim geçeceğim yollardan geçmişsin anlaşılan dikiş makinesi vs konularda bana yardımcı olur musun_? 10marifette iletişim kurma imkanı olmuyor sanırım. 10marifetteki nickim BynFavori42. Msn de görüşsek olur mu_?

    YanıtlaSil
  30. Çok güzeldi harika özellikle siyaha bayıldım :) ilerde boş vakitlerim olursa bende yaparım inş. Keşke hazır satılsa :)

    YanıtlaSil

GÖZLERİNİ AÇTIYSAN YENİ GÜNE, GÜLÜMSE :)

INSTAGRAM bybucanni

 

KAÇ KİŞİ ONLINE