27 Mart 2010 Cumartesi

Uyku Gözlüğü- Kirpikli


Şekerlerim görüşmeyeli nasılsınız? Biliyorum sayfamda tığ görmekten sıkıldınız.(bu arada o şal hala bitmedi) Bende biraz renkli bişiler ekleyeyim istedim. Üstte görmüş olduğunuz kokoş gözlüğün modelini epey önce birhobi.com dan kaydetmiştim. Alengirli şeyleri yapmayı vede keçelerle uğraşmayı seviyorum ya giriştim yapmaya. 1 haftada kestim, 1 haftada diktim :)
Ay beceriksiz olduğumdan değil vakitsizlikten :)) Neyse sonuç budur.
İlk kokoş gözlük olarak kendisini birazdan Pasaja doğru uğurlayacağım.


Ay valla özlemişim buraları. Neyse bu hafta sınavlar süper geçti. Önümüzdeki haftayı da atlattım mı tamamdır. Kaldığımız yerden devam ederiz. Sadece 1 haftacık daha dişimi sıkmam lazım. İnanılmaz bunaldım ama yapacak bir şey yok. Sadece yarın için kendimi küçücük ödüllendirmeyi planlıyorum ee nede olsa bu hafta başarılı geçti ödülü hakkettim.
Şimdilik hepinizi kucaklıyorum, birazda sizleri dolaşıp sonra derslerime gömülmeyi düşünüyorum :(
Kocaman öpücükler. Sevgiler...

Adsız bir arkadaş (ismini ve ulaşabileceğim adresi belirtseydi sevinirdim ) bayağı ağır eleştirmiş beni. Arkadaş yukarıdaki uyku gözlüğünü kopyaladığımı yazmış. Zaten yazıda da dikkat ederseniz resmi kayıt ettiğim kaynağı yazmışım ben. Gerçek kaynağı bilsem onu da yazardım. Yaptığımız şeyleri neden internette yayınlıyoruz başka insanlarda görüp yapabilsin fikir alabilsin diye sadece istediğimiz kaynak göstermesi. Bende bulduğum kaynağı yazmışım. Kendisi asıl kaynağı bulmuş yollamış tabiki asıl kaynağı da eklerim burdan asıl kaynağı görebilirsiniz.
Ayrıca benim o kadar yazım içinde sadece 3-4 tane başka birinin yaptığı örnekleri görebilirsiniz. Gerisi tamamen kendi yaptığım şeylerden oluşuyor. Velhasıl bu uyku gözlükleri de benim emeğim tutupta başkasının sitesinden resmi kopyalayıp eklemedim. Sadece kaynak göstererek model aldım. Benim yaptığım şeyleride başkaları yapıyor. Kendi üretimleri olduktan sonra tabi ki model alabilirler. Lütfen eleştirirken ölçülü olalım.

15 Mart 2010 Pazartesi

Tığ işi üçgen şal yapılışı


Canlar söz verdiğim gibi bu yazımdaki şalın yapılışını dilim döndüğünce anlatayım.
İlk önce üst fotoda gördüğünüz gibi 15 zincir çekip ilk zincire batıyoruz.


15 15 üç kulak olacak şekilde yine hep ilk battığımız zincire batıp 7 zincir çekiyoruz.


Çektiğimiz yedi zinciri en son yaptığımız kulağın tam orta zincirine batıyoruz. ( yanlız kulak tanımlaması komik oldu :) dimi )


üst resimde görüldüğü üzere oraya da iki kulak yapıyoruz. Araya yine 7 zincir çekip 2. kulağın tam orta zincirine batıyoruz.

Yani ilk yaptığımız üç kulağın üzerinede ikişer kulak yapıp yedi zincir çekip başa dönüyoruz.



İlk kulağa 15 zincir çekerek iki kulak yapıyoruz. Bundan sonrası biraz farklı

Bu sefer ikinci kulağa geçince ikinci kulağı diğer kulakla bir araya getirip aynı anda ikisinin de tam ortasına batarak beraber topluyoruz ve yine arada 7 zincir çekiyoruz.


Bundan sonraki bütün sıralarda ilk ve son kulakları tek, ortadaki kulakları ikişerli toplayarak devam ediyoruz.


Umarım fotolardan anlaşılıyordur.


Kulaklar 20 sıra olunca en üst sırayı kulak yapmadan sadece zincir çekerek bitiriyoruz. Daha sonra şalın etrafını 1o zincir çekip fıstık yaparak bitiriyoruz. Ben henüz o kısma gelemediğim için fotolayamadım :) diğer şala bakarsanız sanırım anlaşılır nasıl yaptığım. Yada benimkini yaparken fotolarım yine. Bu arada en önemli ayrıntı bitince ütülüyoruz. İşte ütüden sonra süper oluyor.
Ehh benden bu kadar şu sınav muhabbetim bitsede rutinime dönsem. Ders çalışmak dışında yapmak istediğim bir sürü şey var :)
Şimdilik öptüm hepinizi. Görüşmek üzere...
*** Ben ziyarete gelemiyorum ama siz gelin emi :)









12 Mart 2010 Cuma

Sevgili cecilia'nın masalı ve sevgili şeker perisi bana bu ödülü layık görmüşler :) Canlar teşekkürler.
Aslında ödülle birlikte cevaplamam için sorular da yollamışlar ama daha önce buna benzer cevaplar yazmıştım. O yüzden sadece teşekkürlerimi sunmak istiyorum ve ödülü bütün arkadaşlarımla paylaşıyorum.
Hafta sonu da buralarda olamayacağım için haftaya görüşmek üzere :)
Sevgiler...

10 Mart 2010 Çarşamba

Veda- Zülfü Livaneli


Aslında pazar günü izledim filmi ama bahsetmek bu güne kısmetmiş. Canım Birsen'in sözüne uyup hafta sonu kendim için bişey yapmak istedim :) malum bu ara başka şeylerden eve tıkılıp kalmıştım.
Öncelikle Zülfü Liveneli'ye emeği için teşekkür etmek lazım.
Genel hatlarıyla filmi beğendim, hatta zaman zaman gözlerimin yaşardığı oldu.
Özellikle Conk bayırında ki hücüm sahnesinde bir kez daha etkilendim. .
Öleceğin o kadar belli ki, bu nasıl bir vatan sevdasıdır gözünü kırpmadan düşmana hücüm edebiliyorsun. İnanılmaz duygulandım. Milletimize Önder olan Atatürk'e bir kez daha hayran kaldım.
Biz türkler çok soylu bir ırkın evlatlarıyız, bunu hiç unutmamak lazım.
Sadece bayan karakterleri biraz yapmacık buldum, nasıl anlatayım gerçekten yaşanıyormuş hissi değilde rol yapıldığı bazı sahneler de çok hissedildi.
Ama dediğim gibi genel anlamda filmi beğendim.
Gidip izlemek gerekir diye düşünüyorum.
Sevgiyle...

8 Mart 2010 Pazartesi

8 Mart Kadınlar Günü - Hediyeleşme Etkinliği


KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Sevgili Baharınelleri'nin büyük emeği ile gerçekleşen 8 Mart kadınlar günü etkinliğine bende katılmıştım. Baharcığım tekrar teşekkürler çok emek ettin.

Sanırım etkinliğin en şanslı katılımcısı benim :))




Sevgili arkadaşım dakikadanönce bana öyle güzel hediyeler yollamış ki. En üst fotoda soldaki çiçekli çantanın içinde geldi hediyelerim. Üstteki çantaya bakarmısınız, nasıl da sevimli duruyo, severek kullanacağım. Çantanın en üst kısmındaki üçlü çiçek bir broş. Onun altında ki çiçek ise hediye paketimin üzerindeydi. Ne kadar zarif bir düşünce değil mi?



Baykuş anahtarlığım nasıl? Hele yanındaki minik çantaya bittim. Kumaş deseni çok güzel.



Bittimi zannettiniz yok daha bitmedi. İşte Dakikadanönce'nin bir inceliği daha. Beni can evimden vurmuş güzel bir kitap yollamış. Tam kitaba bakarken birde ne göreyim içinde harika bir kitap ayracı. Canım arkadaşım ben ne diyeyim sana hediyelere boğmuşsun beni :) Söyleyecek söz bulamıyorum. Çok sevindim çoook :) Ellerine, emeğine yüreğine sağlık.

Bu gün ben çocuklar gibi şendim :)) Bu kadar güzelliğin için de kim olsa şenlenirdi.

Canım benim bütün hediyelerimi zevkle ve seni anarak kullanacağım tekrar tekrar teşekkürler.


Sevgiler...

7 Mart 2010 Pazar

Bozuk Para Cüzdanlarım


Çocukluğumdan beri çok severim bozuk para cüzdanlarını. Ufaklıkları büyük cüzdanıma koymayı sevmediğimden çantam da mutlaka küçük cüzdanım bulunsun isterim.
İşte bu yüzdendir ki severim bozuk para cüzdanı yapmayı.


Şimdi gene takipciler dicek ki, bu hatun hem vaktim yok diyo hem de bir sürü şey yapıyo :)
Yoook yooook daha önceden yapmıştım bunları.


Bunu ablam kaptı.


Bunlar ise çoktan hediye oldular.


En üstteki pembişle en alttaki lila ise Pasaj da .
Bu arada siyah puantiyeli çanta içi düzenleyici bekleyen sevgili arkadaşlarım, pasaja yenilerini ekledim haberiniz ola.
Hepinizi öpüyor, mutlu pazarlar diliyorum.
Sevgiler...




4 Mart 2010 Perşembe

Tığ işi şal-fular


Canlar Bucanni'nin bu ara çok zaman problemi var. Çok sık zitarete gelemiyorum sizleri. 2 hafta sonra bir parça rahatlayacağımı düşünüyorum, yaaa sabır :)
Arada bir iki bişey yapıyorum ama görüldüğü üzere dinlenme anların da oturduğum yerde yapılacak işler.


Bu modeli sevgili Nihalcikten bulduk :) Teşekkürler canım, örneğini bizimle paylaştığın için.
Basit ama çok güzel bir örnek. Bucaniler haydi iş başına :)) ve de diğer çok kıymetli takipçilerim.


Örnek kolay diye ayrıntı yazmadım ama yardım isteyen olursa ardımcı olurum.
Haydi şimdilik öpüyor ve kaçıyorum. Herkese iyi uykular.

1 Mart 2010 Pazartesi

Pembiş Gül Çanta


Çok keyif alarak yaptım bu çantayııııı :)
Fadimenin kıyafetine pek uymadı ama üstünü değiştirmeye vakit yoktu. Neyse haftanın rüküşüne aday oldu kendileri :)


Yapılış aşamalarını aklıma geldikçe fotolamaya çalışıyorum ama genelde yapıp bitirdikten sonra foto çekmek aklıma geliyor :)


Ne kadar anlaşılır oldu bilmiyorum ama yapmak isteyenlere takıldıkları yerde yardım ederim.

Bittikten sonra içi astarlandı. Böylece çantanın içi dolunca sarkma olmayacak.

Siz ne düşünüyorunuz bilmiyorum ama ben çok sevdim. Bahara kadar Pasaj'da satışa sunuyorum. Yok satılmazsa kendim kullanmaya niyetliyim :) çünkü çok sempatik bişi oldu, çok sevdim.

Sevgiler....
 

KAÇ KİŞİ ONLINE